בבני עקיבא נושמים לרווחה: "אין הרוגים. הפצועים פונו"

אוטובוס שהסיע חניכים של בני עקיבא בחזרה לביתם ממסע סוכות נפגע והתהפך בתאונת הדרכים בכביש 89. החניכים שנפגעו פונו לבתי החולים זיו בצפת והמרכז הרפואי לגליל בנהריה.

אוטובוס שהסיע חניכים של בני עקיבא בחזרה לביתם ממסע סוכות נפגע והתהפך בתאונת הדרכים בכביש 89. החניכים שנפגעו פונו לבתי החולים זיו בצפת והמרכז הרפואי לגליל בנהריה. ראשי התנועה נמצאים בשטח ובדרכם לבתי החולים.. בתאונה נהרגו 5 בני אדם, ככל הנראה מדובר בבני מיעוטים שספגו חבטה בהתנגשות עם האוטובוס.

ברוך גולן מתנדב זק״א שמטפל בזירה: ״מדובר בזירה קשה ומזעזעת, כשהגענו למקום היתה המולה רבה, ראינו עשרות ילדים מתהלכים על הכביש סמוך לאטובוס שהתהפך על צידו לאחר התנגשות עם שני כלי רכב, מסחרי ופרטי.״

״הרכב פרטי היה מרוסק לגמרי מעוצמת ההתנגשות, מתוך הרכב חולצו 4 נפגעים מתוכם 3 ילדים שנלכדו ברכב כשהם סובלים מפציעות קשות וללא רוח חיים, גבר נוסף כבן 45 נלכד מתחת לאוטובוס וחולץ כשהוא ללא רוח חיים, פראמדיקים של מד״א קבעו את מותם של ה5 במקום, ופינו יחד עם מסוקי צה״ל כ35 נפגעים לבתי החולים. צוות מורחב של מתנדבי זק״א צפון פועל במקום יחד עם שוטרי המז״פ ובוחני התנועה של המשטרה בטיפול בכבוד המת בזירה הקשה.״

חובש הצלה איתמר הרשלר סיפר: "סמוך לשעה 17:10 דווח למוקד 101 על אוטובוס שהתהפך ופגע ברכב עם נוסעים. בשל אופי האירוע הופעל נוהל 'אר"ן' והוזנקנו לסייע לעשרות הנפגעים במקום.
למרבה הצער נאלצו הפראמדיקים לקבוע את מותם של חמישה נפגעים במקום. בסיוע פראמדיקים וחובשים של מד"א הענקנו סיוע רפואי ראשוני למספר רב של נפגעים בדרגות פציעה שונות, כאשר לאחר מכן הם פונו באמבולנסים של מד"א ומסוקים לבתי החולים באיזור."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *