בהוראת השר: שגרירי ישראל באוסלו ובדבלין נקראו ל"התייעצויות"

זהו צעד ראשון מתוך סדרה של צעדים שמתכוונת הממשלה לנקוט במידה ואכן יממשו הנורבגים והאירים את כוונתם להכיר במדינה ערבית נוספת בשליטת רשות הטרור מרמאלל-ה

בעקבות הודעת נורבגיה ואירלנד כי יכירו במדינה לעם המומצא, הורה שר החוץ ישראל כ"ץ (הליכוד) להחזיר מיידית לישראל להתייעצויות את שגרירי ישראל בשתי המדינות הללו. "אני שולח היום מסר חד וברור – ישראל לא תבליג מול מי שחותרים תחת ריבונותה ומסכנים את ביטחונה", אמר השר.

כ"ץ הוסיף וכתב: "אירלנד ונורווגיה מתכוונות לשלוח היום מסר לפלסטינים ולכל העולם – הטרור משתלם. אחרי שארגון הטרור חמאס ביצע את הטבח הגדול ביותר של יהודים מאז השואה, אחרי שביצע את פשעי המין המחרידים שראה העולם, מדינות אלו בחרו לתת פרס לחמאס ולאיראן ולהכיר במדינה פלסטינית.

"הצעד המעוות של מדינות אלו הוא עוול לזכרם של קורבנות ה־7/10. הוא אף מהווה פגיעה במאמצים להשבת 128 החטופות והחטופים. זו רוח גבית לג'יהאדיסטים של החמאס ולאיראן, שמרחיקה את הסיכוי לשלום ומערערת על זכותה של ישראל להגנה עצמית.

"אני שולח היום מסר חד לאירלנד ונורווגיה: ישראל לא תעבור על כך בשתיקה. הוריתי זה עתה על החזרת שגרירי ישראל מדבלין ואוסלו לישראל להתייעצויות דחופות בירושלים. לצעד הנמהר של שתי המדינות יהיו השלכות חמורות נוספות. במידה וספרד תממש את כוונתה להכיר במדינה פלשתינית יינקט נגדה צעד דומה. מצעד האיוולת האירי-נורווגי לא מרתיע אותנו, אנו נחושים להשיג את מטרותינו: השבת הבטחון לאזרחינו מיטוט החמאס והשבת החטופים. אין מטרות צודקות מאלו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *