ביטל את השכירות בגלל נתניהו

בעל הדירה אותה התכוון לשכור יחד עם משפחתו ביטל את העסקה ברגע האחרון || מתווך העסקה הסביר כי השוכר מפגין נגד נתניהו וחושש מחזרתו לשלטון, ולכן "לא יכול להרשות לעצמו להשכיר את הבית למישהו שעוזר להרוס את המדינה"

עו"ד חור אוריאל ניזרי קיבל שיחה מוזרה מהמתווך של הדירה שהוא רצה לשכור. הילדים כבר הודיעו בבית הספר שהם עוברים דירה, המשפחה הזמינה ציוד והודיעו שהם עוזבים את הדירה הנוכחית – ואז בעל הבית שינה את דעתו והודיע שהוא מבטל את השכירות שחתם.

"הבן אדם כבר שנה וחצי מפגין נגד נתניהו, הוא חושב שכל הארגון של נתניהו זה ארגון פשע", אמר המתווך לעו"ד ניזרי בשיחה שפורסמה ב-N12. "הוא חושש מאוד שמחר אם נתניהו יעלה לשלטון, הוא יהיה כמו פוטין, כמו ארדואן, הוא אומר אני יכול להיות בכלא בגללו. אתה מאחורי הקלעים דואג ועוזר לזה שנתניהו יעלה לשלטון".

"הוא אומר שאתם אנשים מדהימים", ציין המתווך. "הוא אומר אין ספק שאלה השוכרים הפוטנציאלים, הוא אומר, אבל 'חזרתי הביתה, היה לי יום מאוד מאוד קשה ושיתפתי גם את אשתי. כל מה שאני נלחם בו ואנחנו יוצאים להפגנות – אוריאל נמצא בדיוק בצד השני. אני לא יכול להרשות לעצמי להשכיר את הבית למישהו שעוזר לביבי להרוס את המדינה".

עו"ד ניזרי שאל: "אני רוצה להבין, אתה מדבר ברצינות?" והוסיף "הילדים כבר הודיעו בבית ספר שהם עוברים. אתה מבין איזה נזק זה? זה נפשית לילדים גם. הם כבר באו וזה הבית שלהם, כבר תכננו, השקענו וכבר הזמנו וקנינו דברים".

המתווך חזר שוב: "מפריע לו כל העשייה שלך בנושא. תשמע, קשה לו עם נתניהו. בן אדם בגיל שלו כבר, יוצא עם האישה והילדים להפגנות, כמעט קיבל מכות בהפגנות האלה, ומאוד קשה לו עם הנושא הזה".

"זה לא הייצוג של משפחת נתניהו, זו העשייה שלך מאחורי הקלעים להעלות את נתניהו שייבחר, והוא מאוד מאוד חרד למדינת ישראל", מספר המתווך. "הבן אדם אומר שהוא לא יכול היה לחזור לעצמו באותו יום, הוא לקח את זה מאוד קשה".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *