בליכוד זועמים על 'יהדות התורה': משבשת את עבודת הקואליציה • פרסום ראשון ב'אקטואליק'

במפלגת השלטון זועמים על מפלגת יהדות התורה, בטענה שהיא תוקעת את רציפות העבודה של הקואליציה, ומאפשרת לאופוזיציה לשבש את עבודת הכנסת

בשבוע האחרון התגברו החיוכים בסיעת יהדות התורה, עם כניסתם לתפקיד של שלושת חברי הכנסת החדשים דרך החוק הנורבגי. אך כל מי שמעורב בענייני המפלגה יודע שהחיוכים הללו הם הטעיה אחת גדולה, שכן המחלוקת במפלגה הולכת וגדלה מאז השבעת הממשלה.

חלוקת התפקידים בסיעת יהדות התורה לוותה כרגיל בלא מעט בעיות, וגם הפעם כמו בשנת 2015 היה זה תורו של ח"כ ישראל אייכלר לדרוש את תפקיד יו"ר הועדה לפניות הציבור, כפי שלטענתו הובטח לו.

הסוף ידוע לכולם, המו"מ של אייכלר מול כלל חברי הכנסת של המפלגה החסידית הסתיים כשידו על התחתונה, ח"כ יעקב טסלר שנמצא לפניו ברשימה זכה בתפקיד יו"ר הועדה לפניות ציבור, והמלחמה בתוך המפלגה רק החלה.

לאחר תום הסיפור המתוקשר בין אייכלר לטסלר, הגיע הזמן של ראשי המפלגה לחלק את שאר התפקידים בכנסת לחברי הכנסת של דגל התורה ואגודת ישראל, בין היתר מדובר על חברות בכלל ועדות הכנסת, מינוי סגן ליו"ר הכנסת ותפקידים נוספים.

החלוקה שהסתיימה בכל המפלגות עם השבעת הממשלה בחודש מאי, מתעכבת כבר זמן רב ובליכוד, מפלגת השלטון המנהלת את הקואליציה, זועמים על מפלגת יהדות התורה, בטענה שהיא תוקעת את רציפות העבודה של הקואליציה, ומאפשרת לאופוזיציה לשבש את עבודת הכנסת.

בליכוד טענו בשיחה עם 'אקטואליק': "המצב ביהדות התורה לא יכול להימשך כך, שיפתרו את המחלוקות בדרך לא דרך וימנו נציגים לועדות, לא הגיוני שכל פעם מנהלי הקואליציה צריכים להתקשר למזכירות המפלגה ולבקש ח"כ כלשהו שיוקפץ לועדות ולהצבעות, אין סדר, אין שמות, העבודה בקואליציה משתבשת, והאופוזיציה חוגגת".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *