במשרד הבריאות מוטרדים מהוראת הגר"ח

גורמים במשרד טוענים שמדובר בהוראה מטרידה ומשמעותה מאות נדבקים, למרות מתווה הקפסולות

ההוראה דרמטית מבית הגר"ח קנייבסקי, לעולם הישיבות שלא להיבדק מחשש לביטול תורה, הכעיסה את אנשי משרד הבריאות. "גורמים במשרד טוענים שמדובר בהוראה מטרידה ומשמעותה מאות נדבקים, למרות מתווה הקפסולות, נכון לעכשיו מאות נדבקים בישיבות", כך מדווח רפי פרלשטיין במהדורה של קול ברמה.

ברוך, תלמיד ישיבת קפלן לרונן כץ בקול ברמה סיפר: "נמצאו כ90 בחורים חולים ויש עשרות שעדיין לא נבדקו, יש עיכוב בקבלת התשובות, נבדקתי לפני שבוע ועדיין לא הגיעה תשובה"

פרופ' איתמר גרוטו שוחח אצל רונן כץ בקול ברמה ואמר כי: "אם היו שומרים על מתווה הקפסולות לא אמורה להיות הדבקה בתוך הישיבות. הישיבות שבהן יש הדבקה, המשמעות היא שלא שמרו על הכללים".

לדברי גרוטו: "אנחנו משתדלים לעבוד בתיאום עם גדולי הדור, אני מכבד את דעתו של הרב קנייבסקי ונצטרך לדון בהוראה שלו. יש עליה במספר הנדבקים, עם ישמרו על הכללים נוכל לקיים את החגים והישיבות על פי הפתרונות".

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. למגיב 1.רק שבאותה תורה כתוב ונשמרתם. ועל פי ההלכה חובה לשמוע לרופאים וזה כלל הרבנים

    מגפה לא מבחינה בין צדיק לרשע . וחובה להיזהר. המציאות מוכיחה שיש התפשטות. פעם בעלז לא נזהרים .פעם הפלג. פעם הלטאים . וכן הלאה. עד שהייה סגר כללי בלית בררה ואז יהיה הרבה תורה וקידוש ה על הזלזול בהנחיות. חייל לאורייתא

    בני הפרנק |
    הגב
  2. מציע לו, לא להתערב בדעת מרן שר התורה שליט"א במה שכבר הוכח כהצלחה אלפי שנים 'הנוטל עצה מן הזקנים אינו נכשל'.

    מציע לא להתערב בדעת מרן שר התורה שליט"א במה שכבר הוכח כהצלחה אלפי שנים 'הנוטל עצה מן הזקנים אינו נכשל'. מציע לא להתערב בדעת מרן שר התורה שליט"א במה שכבר הוכח כהצלחה אלפי שנים 'הנוטל עצה מן הזקנים אינו נכשל'. מציע לא להתערב בדעת מרן שר התורה שליט"א במה שכבר הוכח כהצלחה אלפי שנים 'הנוטל עצה מן הזקנים אינו נכשל'.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב