במשרד הבריאות נערכים לעלייה באישפוזי ילדים

בעקבות הנתונים שמגיעים על עלייה באשפוזי הילדים בחוץ לארץ, בעיקר מניו יורק ומדרום אפריקה, במשרד הבריאות יוציאו מחר מסמך הנחיות למנהלי בתי החולים להיערך לתרחיש של עלייה באשפוזי ילדים גם בארץ

בעקבות הנתונים שמגיעים על עלייה באשפוזי הילדים בחוץ לארץ, בעיקר מניו יורק ומדרום אפריקה, במשרד הבריאות יוציאו מחר מסמך הנחיות למנהלי בתי החולים להיערך לתרחיש של עלייה באשפוזי ילדים גם בארץ.

במקביל, משרד הבריאות יודיע בעוד כשבוע על ביטול המדינות האדומות, מכיוון שכל עוד התחלואה מתפשטת בקהילה, אין הצדקה למדינות אדומות. ההערכה היא שבימים הקרובים משרד הבריאות יודיע על שינוי בקריטריונים כך שיהיו מעט מאוד מדינות אדומות אם בכלל.

הערב דיווח שרון עידן ב'כאן' כי דיילת אל על עצורה במתקן מבודד בסין לאחר שאומתה לוריאנט האומיקרון. הסינים שמהם יצאה המגיפה מאשימים את ישראל בייבוא של הוריאנט.

שר הבריאות הורוביץ אמר בריאיון ל'כאן 11' כי: "ברגע שההדבקה מתפשטת, אין טעם לעצור את הכניסה מחו"ל. פתיחת השמיים לא תיקח הרבה זמן, ייתכן שבשבוע הבא. דנים גם בביטול הבידוד למחוסנים". על חיסון הילדים: "כל אחד צריך לשאול את עצמו למה הוא משאיר את ילדיו חשופים למחלה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *