בן גביר: נעיף מהכנסת את כל תומכי המחבלים מהמשותפת

לאחר שניסה לתקוף את בן גביר, ולאחר פניית 'בצלמו': רג'א זעאתרה הורחק ממשכן הכנסת עד להודעה חדשה. בן גביר: נעיף מהכנסת את כל תומכי המחבלים מהמשותפת

יו"ר הכנסת חה"כ יריב לוין, הודיע כי דובר מפלגת חד"ש רג'א זעאתרה, שניסה לתקוף ביום חמישי שעבר את מועמד רשימת הציונות הדתית לכנסת, עו"ד איתמר בן גביר, הורחק בהחלטת קצין משמר הכנסת מהמשכן עד להודעה חדשה.

בהודעה ששלח לוין למנכ"ל ארגון 'בצלמו' שי גליק, שהגיש את התלונה ליו"ר הכנסת נגד זעאתרה, ולעו"ד איתמר בן גביר, כתב: "מיד כשנודע לי דבר האירוע, ביקשתי מקצין הכנסת, ניצב יוסי גריף, שיפעל בהקדם לבדיקת המקרה ושיעביר אליי את תוצאות הבדיקה ואת המלצותיו. בכלל זה התבקש קצין הכנסת לנהוג בעניין זה בתקיפות הנדרשת ולבחון הגשת תלונה רשמית למשטרת ישראל. עוד אציין, כי נוכח חומרת האירוע, החליט קצין הכנסת כי עד תום הבדיקה תימנע כניסתו של מר זעאתרה למשכן הכנסת".

עוד הוסיף כי "הנחיתי באופן חריג, ושלא כנהוג, לאפשר למשטרת ישראל לצפות בצילומי מצלמות האבטחה של הכנסת, על מנת שיועמדו לרשותה כל הכלים לטיפול מהיר ומקיף באירוע זה".

עו"ד איתמר בן גביר מסר בתגובה: "אני מברך על ההחלטה החשובה להרחיק את תומך הטרור ואיש ה-BDS זעאתרה ממשכן הכנסת ומקווה שימוצה עימו הדין עד תום. בכנסת הקרובה נפעל להביא לכך שלא רק זעאתרה לא יהיה בכנסת, אלא כל מעריצי ומחבקי המחבלים מהרשימה המשותפת".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *