בנט הגיע ליד זירת האירוע, לפיד ניגב חומוס עם שרי החוץ

רה"מ בנט הגיע לפני מספר דקות לתחנת המשטרה בחדרה. הוא משוחח כעת עם אחד הלוחמים שחיסל את המחבלים, ולאחר מכן יקיים חיתוך מצב בהשתתפות השר לביטחון פנים, מפכ"ל המשטרה, ראש השב"כ, מפקד המחוז, מפקד מג"ב וגורמים נוספים

רה"מ בנט הגיע לפני מספר דקות לתחנת המשטרה בחדרה. הוא משוחח כעת עם אחד הלוחמים שחיסל את המחבלים, ולאחר מכן יקיים חיתוך מצב בהשתתפות השר לביטחון פנים, מפכ"ל המשטרה, ראש השב"כ, מפקד המחוז, מפקד מג"ב וגורמים נוספים.


– בתמונה: רה"מ והלוחם עם מפכ"ל המשטרה,
בזמן שבנט הגיע לזירה לפיד ההי עסוק עם הועידה של רי החוץ בנגב ולא ביטל את אורחת הערב עם שר החוץ.

בתגובה לדף המסרים של לשכת בנט אומרים הערב בתנועת אם תרצו:

מי שמפרסם דף מסרים בזוי כזה חייב ללכת הביתה. הרגע נשחטו יהודים ומה שחשוב לראש הממשלה זה "לקיים בידול מעזה לחמאס ולא לקשור את המקרה להקלות ברמדאן"?

תתביישו. אתם לא ראויים להישאר בתפקיד אפילו דקה אחת נוספת.

כעת מקיים המפכ"ל הערכת מצב עם ראש הממשלה, השר לביטחון הפנים, מפקד מחוז חוף, מפקד מג"ב וגורמים נוספים.

בהנחיית המפכ"ל, משמר הגבול יקבל אחריות מבצעית על וואדי ערה בכפוף לפיקוד מחוז חוף. במקביל נערכים במשטרה להגברה נוספת של הפעילות המבצעית בכל רחבי הארץ, ונוכחות גבוהה של שוטרים ורכבי ביטחון ומשטרה תראה בימים הקרובים.

בנוסף ירושלים עדין נמצאת במרכז הקשב הביטחוני עם השקעת כוחות מקסימלית.

המפכ"ל משבח את התגובה המהירה של לוחמי מג"ב ששהו באחת המסעדות בסמוך לאירוע, שמעו את קולות הירי וחתרו למגע מהיר ותוך ניהול קרב יריות חיסלו את המחבלים.

יו"ר מפלגת העבודה, שרת התחבורה מרב מיכאלי על הפיגוע המזעזע בחדרה: ‏ערב קשה וכואב. תנחומים מעומק הלב למשפחות הנרצחים, החלמה וחיזוק ידיים לפצועים. נמשיך להלחם בטרור עד חורמה. הניגוד בין האירוע המחריד בחדרה לבין הפסגה בנגב מזכיר לנו שוב כי לשלום ולנורמליות יש אוייבים, אסור לתת להם לנצח.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. לפיד

    איך אתה לא מתבייש לחייך אחרי שנרצחו 2 חיילים
    לפחות אל תחייך יא אפס
    לא אכפת לכם מחיי האנשים פה פשוט לא אכפת לכם
    יותר אכפת לך לחייך לתקשורת ולכל האמריקאים.
    אין יותר מילים

    איציק |
    הגב