בצלמו: ארגון השמאל הקיצוני 'עומדים ביחד' פועל בניגוד לחוק העזר העירוני

לטענת הארגון, פעילים של עומדים ביחד הדביקו מודעות "מסיתות וקיצוניות" במקומות שונים בחיפה, מבלי ששילמו אגרה ומבלי שקיבלו את אישור העירייה

ארגון זכויות האדם בצלמו פונה פעם נוספת בתוך שבוע לראש עיריית חיפה בעניינה של חברת הקואליציה העירונית, סאלי עבד ובעניינו של ארגון השמאל הקיצוני 'עומדים ביחד'.

במכתב ששלח הארגון ליונה יהב, ראש העירייה, תחת הכותרת הארוכה "תליית מודעות מסיתות וקיצוניות נגד רוח העם ובעד חיזוק החמאס ופגיעה בחטופים, בניגוד לחוק וללא תשלום אגרה על ידי הארגון הקיצוני עומדים ביחד", נכתב:

"בשבעה באוקטובר חווינו את כוס התרעלה ובענק. קהילות נכחדו כמו בשואה. ישובים שלימים נכבשו והאויב לא חס. רצח, שרף, בזז, אנס, טבח, חטף וביצע את כל הזוועות האפשריות. פשעי מלחמה ופשעים נגד האנושות ברמה הכי חמורה שלא נראתה לעם היהודי מאז השואה.

"והנה קם ארגון שמאל רדיקלי קיצוני שתלה אתמול בניגוד לחוק, ללא אישור וללא תשלום אגרה, מודעות בהן נכתב די למלחמה ואחרי זה להחזיר את החטופים. דהיינו אותו ארגון בזוי אפילו לא מתבייש לציין שמה שהוא הכי מודאג ממנו זה לא החטופים אלא המחבלים ברפיח והכוונה שלנו להכריע את האויב. לא ייתכן שייצא חוטא נשכר!"

עוד נכתב במכתב: "הדבר חמור שבעתיים! כשארגון שחברת מועצה בקואליציה עומדת בראשו, מפר את חוקי העזר העירוניים. על חברת מועצת העיר סאלי עבד להתנער באופן רשמי מאירוע לא חוקי זה או להיות מודחת מהקואליציה. לא ייתכן ששוב ושוב חברת המועצה מהקואליציה תתעקש לתקוע לתושבי העיר אצבע בעין במקום לדאוג להם".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *