גנב מזוזות מכניסות בתים ומדלתי דירות בשכונות בית וגן וקרית מנחם

גנב במעקב: יחידת התביעות של המשטרה במחוז ירושלים הגישה כתב אישום נגד חשוד שנתפס מוכר מזוזות גנובות

בשבועות האחרונים התרחשו בירושלים מספר מקרים בהם נעקרו ונגנבו מזוזות או מדלתות של בנייני מגורים בשכונות בית וגן וקריית מנחם שבדרום העיר. מה שהביא את תחנת מוריה של המשטרה לפתוח בחקירה. כחלק מפעולות החקירה, ביצעו בלשי התחנה פעילות סמויה בעקבותיו של נאשם לאחר שזהותו נודעה.

במהלך הפעילות, נצפה הנאשם יוצא מביתו בדרום העיר ובהמשך, חובר לחשוד נוסף. החשודים מכרו את המזוזות שנגנבו בבית עסק ליודאיקה. מיד עם סיום עסקת המכירה, עצרו הבלשים את הנאשם וחברו והם הועברו לחקירה בתחנת מוריה במרחב ציון.

מחקירת המשטרה ומכתב האישום עולה כי בין החודשים חשון תשפ"ג לשבט תשפ"ד, נכנס הנאשם לבנייני דירות בשכונות ירושלים, שם עקר את בתי המזוזות מסף דלתותיהן של תריסר דירות. באחד הימים תחילת החודש, בשעות הבוקר, פגש הנאשם את החשוד הנוסף ומסר לידיו את המזוזות הגנובות. בהמשך נכנס החשוד לחנות שמוכרת יודאיקה, שם מכר את הקלפים תמורת סכום של מאות שקלים, מתוכם קיבל לידיו מעט פחות ממחצית הסכום.

עם השלמת המכירה, עצרו בלשי המשטרה את הנאשם ושותפו, והשניים הועברו לחקירה. לאחר שגובשה תשתית ראייתית כנגד הנאשם, הגישה יחידת התביעות במחוז ירושלים כתב האישום נגדו בגין ריבוי עבירות של הסגת גבול, גניבה, היזק לרכוש ועבירות נוספות, זאת לצד בקשה להורות על המשך מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים בענייננו. החקירה בעניינו של החשוד הנוסף שנעצר עדיין נמשכת.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *