גפני על מכתב ראשי הערים: "נשקול את שותפותינו איתם בבחירות"

חברי כנסת חרדים הגיבו למכתב של 170 ראשי ערים נגד ההסכמים עם הליכוד ותקפו כי מדובר באפליה. יעקב אשר קרא: "חיזרו בכם מהמכתב"

חברי הכנסת החרדים הביעו מחאה על מכתבם של 170 ראשי ערים נגד ההסכמים הקואליציונים בין הליכוד למפלגות החרדיות.

שר ירושלים ומסורת ישראל ח"כ מאיר פרוש הגיב: "במקום שראשי הרשויות יתנצלו בפני ילדי המגזר החרדי על שהפלו אותם לרעה במשך שנים וישמחו על ההזדמנות לתקן את החרפה, הם מצהירים שיפגעו בילדים רכים רק בגלל הכיפה שלראשם. אני מברך את ראש העיר ירושלים משה ליאון שיחד עם ראשי ערים נוספים סירבו לחתום על המכתב הפוגעני. אני בטוח שחברי לקואליציה והממשלה יתעלמו מזעקות הקוזק הנגזל ויתקנו את האפליה החמורה והמתמשכת".

יו"ר ועדת החינוך חבר הכנסת יוסי טייב: "חינוך ילדינו עומד בראש סדר העדיפויות שלנו. אני קורא לראשי הרשויות אל לנו להפלות בין ילד לילד, כי כל ילד הוא עולם. ממליץ לכם לצאת מהלשכות ולסייר בתוככי מוסדות החינוך החרדי, לראות את הנערים הטהורים המפארים את עירכם ולהתמלא בגאווה. כיו"ר ועדת החינוך ליבי מתמלא בנחת לראות את ילדי החינוך החרדי בחוכמתם ובנועם הליכתם ואצילותם. אדאג ואוודא כי ילדי החינוך החרדי יקבלו שוויון זכויות על מלא. מפסיקים להתנצל".

170 ראשי ערים לנתניהו: מתנגדים להסכמים בין הליכוד למפלגות החרדיות

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני הגיב: "אני מתכוון להעלות את הנושא הזה בישיבת הסיעה. מי שסבור שהילדים החרדים אינם זקוקים לחינוך, לתיקצוב, לבינוי ולכל השירותים הניתנים לכלל התלמידים – נשקול את שותפותינו איתם בבחירות הקרובות".

יו"ר ועדת הפנים ח"כ יעקב אשר: "כראש רשות לשעבר בעיר שהיו בה גם אוכלוסיות שונות, אינני מקבל בשום מצב את מכתבכם. חובתו של ראש עיר היא שכל תושב וכל ילד בעירו יהיו שווים בעיניו, בכל השקעה תקציבית של העירייה ובכל משאב אחר, בין אם מדובר בעשיר ובין בעני, בין בחרדי ובין בחילוני. חיזרו בכם מהמכתב והבהירו את מחויבותכם המלאה לשוויון בין תושבים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *