יוסי שינובר יועץ עסקי מסביר: כך תהפכו את העסק שלכם למותג

כדי להבין איפה עסקים טועים ואיך אפשר להפוך כל עסק למותג מצליח, מומחה העסקים והיועץ העסקי יוסי שינובר יסביר לכם במדויק במאמר שלפניכם על חשיבות המיתוג של העסק שלכם ועל איך אפשר לדחוף אותו קדימה

אם גם אתם מנהלים עסק בישראל ומרגישים שהוא עדיין לא מממש את מלוא הפוטנציאל שלו, יכול מאוד להיות שזה קשור לעובדה שהוא עדיין לא עבר תהליך מיתוג מקיף ורציני. כדי להבין איפה עסקים טועים ואיך אפשר להפוך כל עסק למותג מצליח, מומחה העסקים והיועץ העסקי יוסי שינובר יסביר לכם במדויק במאמר שלפניכם על חשיבות המיתוג של העסק שלכם ועל איך אפשר לדחוף אותו קדימה.

יוסי שינובר – ייעוץ עסקי מקצועי הוא המפתח להצלחה

אם תשאלו את יוסי שינובר, אין דבר כזה עסק לא טוב, אלא רק עסק שאין לו הכלים וההכוונה הנכונים והמתאימים להצלחה.

יוסי שינובר מייעץ לעסקים זה שנים ארוכות ויודע למפות בצורה מדויקת את הצרכים השונים של כל עסק במציאות העסקית של ימינו. הוא מאמין שלכל עסק יש נקודות תורפה ואתגרים מצד אחד, אך מצד שני גם יתרונות וחוזקות שיאפשרו מינוף ופיתוח בצורה הטובה ביותר. מתוך כך הוא מייעץ לעסקים, לחברות ולארגונים רבים בארץ, ויודע להצביע בדיוק על כל התחומים והנושאים הזקוקים לשיפור ולשדרוג בעסק.

אחד השירותים שהוא מציע קשור למיתוג של העסק, ולדבריו זוהי אחת מנקודות התורפה המהותיות ביותר של עסקים בישראל. אז איך כל עסק בישראל יכול להפוך את עצמו למותג? המשיכו לקרוא כדי לגלות מה יוסי שינובר אומר.

ה"אני מאמין" של יוסי שינובר: מותג הוא כמו בן אדם

אז מה זה בעצם מותג? יוסי שינובר מסביר שמותג הוא מונח המעורר רגש אצל מי שרואה אותו, ממש כמו שאנשים מסוימים מעוררים אצלנו רגשות מסוגים שונים.

קחו למשל את המותגים הגדולים והמוכרים ביותר בעולם – קוקה קולה, אפל, מותגי הרכב הגדולים וכן הלאה – כל מותג גורם לכם להרגיש משהו אחר – שמחה, התלהבות, כמיהה, ציפייה, תשוקה, ויש מותגים היוצרים לפעמים גם רגשות שליליים כמו סלידה או דחייה.

יוסי שינובר מסביר שהרעיון הוא ליצור לעסק שלכם אופי ייחודי שקל לזהות, לבנות לו סיפור חיים וליצור תדמית, ממש כמו לבן אדם. ברגע שתגדירו בדיוק מיהו אותו אדם המייצג את העסק שלכם, תוכלו ליצור אמצעים שונים כמו השפה שבה העסק ישתמש, הביטויים הגרפיים, הצבעים המזוהים עם העסק וכן הלאה.

מהם היתרונות של מיתוג נכון? – יוסי שינובר יגלה לכם

אז למה בעצם צריך להפוך את העסק למותג, ומה זה בכלל ייתן לכם? יוסי שינובר מסביר כמה סיבות מעניינות:

  • לקוחות פוטנציאליים נוטים לתקשר פי שלושה יותר עם עסקים שהם מותגים מאשר עסקים ללא מיתוג
  • לקוחות קיימים ישאירו עסקים שהם מותגים בחיים שלהם משום שכך הם מרגישים שהם שומרים על חבר קרוב
  • עסקים שעברו תהליך מיתוג רציני ומסודר נהנו מהמלצות מפה לאוזן של לקוחות קיימים למכרים שלהם, וכך הגדילו את מאגר הלקוחות של העסק

איך זה בדיוק עובד? השיטה של יוסי שינובר

יוסי שינובר מספר בקצרה על שיטה מקיפה למיתוג, המתחילה במיפוי של המצב הנוכחי של כל עסק. מיהם הלקוחות של העסק? מהו מקור ההכנסה העיקרי? מהן ההזדמנויות ואיפה נמצאים האתגרים? תצטרכו לענות על השאלות האלו ומשם להתחיל לספר את הסיפור של העסק.

בניית סיפור מותג היא משימה מורכבת המצריכה יצירתיות, ולאחר מיפוי של קהל היעד הפוטנציאלי והייצוג והסיפור של המוצרים והשירותים של העסק אפשר למצוא את דרך המלך ליצירת המותג שמציג היטב אתכם ואת העסק.

סיכום

מיתוג נכון של העסק הוא יתרון שכל עסק יכול ליהנות ממנו כדי להגדיל מכירות ואת החשיפה לקהל לקוחות פוטנציאלי. חשוב למפות היטב את החוזקות ואת החולשות של העסק ואת התדמית שרוצים ליצור בעולם כדי לבנות את הסיפור המתאים והאותנטי ביותר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *