דואט חדש ומקורי של אברהם פריד ואלי מרקוס

ענק הזמר החסידי אברהם פריד והזמר אלי מרקוס משחררים היום את הסינגל החדש ״בעת ההיא״ בדואט מיוחד המביע את התקווה של לצאת במהרה מתקופה קשה זו. האזינו

ענק הזמר החסידי אברהם פריד והזמר אלי מרקוס משחררים היום את הסינגל החדש ״בעת ההיא״ בדואט מיוחד המביע את התקווה של לצאת במהרה מתקופה קשה זו.

הסינגל  שהולחן על ידי המלחין האגדי יוסי גרין. כשמאחורי ההפקה עומד המפיק דוידי קרומבי מניו יורק יחד עם המפיק המוזיקלי אברומי ברקו. האזינו: 

לפני למעלה מחודשיים, בתוך כל התוהו ובוהו של נגיף הקורונה, שלושה אנשי עסקים בברוקלין, שלומי גרינוולד, זלמי כהן, ובערל יוניק, יצאו בקמפיין אשר איחד למעלה מ- 340,000 יהודים מרחבי העולם היהודי באמצעות כתיבת ספר תורה ניסי בהשראת סגולת הבעש"ט לעצירת המגיפה אשר התקיימה בתקופות בעיירה מז׳יבוז׳.
בשבת חנוכה תשמ"ב, בתקופת מלחמת לבנון הראשונה. חודשים ספורים לאחר שנכתב ספר התורה לילדי ישראל, דיבר הרבי מליובאוויטש דברי חיזוק, וציטוט את הפסוק בדניאל (י״ב, א׳): "בעת ההיא ימלט עמך כל הנמצא כתוב בספר". והסביר, שכוונת הנביא שכל מי שיהיה כתוב בספר התורה – יינצל.

עם סגולת הבעש"ט וביאורו המיוחד של הרבי, יצאו יוזמי הפרויקט בקמפיין אשר במסגרתו נרשמו למעלה מ-340,000 יהודים לכתיבת ספר התורה, כשכל זאת בתוך כשלושה שבועות בלבד.

על מנת להנציח את היוזמה היחודית הגה שלומי גרינוולד אחד משלושת היזמים,  רעיון מקורי ופנה לזמר אלי מרקוס בהצעה לכתיבת שיר עם המילים והמסר המיוחדים מתוך הפסוק בספר דניאל.

חודשיים לאחר מכן, ולאחר שגייסו גם את ענק הזמר החסידי אברהם פריד והמלחין האגדי יוסי גרין, ובשיתוף פעולה עם המפיק דוידי קרומבי אנו זוכים לברך על המוגמר בהשקת השיר הייחודי והמרגש 'בעת ההיא' בהפקה מוזיקאית מדהימה ומקורית.להאזנה:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *