דרעי גיחך על מתן כהנא: "שכח לציין בהודעה את שרי ש"ס שאחראים למהפכה"

השר לשירותי דת, מתן כהנא הוציא הודעת לעיתונות שבה הציג את הדו"ח שממנו עולה כי עובדי שירותי הדת והמועצות הדתיות שוברים את הסטיגמה והם מסבירי פנים ונותני שירות מעולים" דרעי עקץ

השר לשירותי דת, מתן כהנא הוציא הערב הודעת לעיתונות שבה הציג את הדו"ח שממנו עולה כי "עובדי שירותי הדת והמועצות הדתיות שוברים את הסטיגמה והם מסבירי פנים ונותני שירות מעולים".

בהודעה הוא מונה רשימה ארוכה של בכירים ועובדים שפועלים "בסבר פנים יפות", אך שכח לציין את שרי ש"ס שכיהנו במשרד אך זה רק לפני חצי שנה.

  מנכ"ל המשרד לשירותי דת, שמעון (מוני) מעתוק מסר בהודעה: "הדו"ח מלמד על העבודה המבורכת המתבצעת בשירותי הדת בישראל. נותני השירות ובהם עובדי המועצות הדתיות עושים עבודת קודש ורואים בעבודתם שליחות".

מר שלמה תנעמי, יו"ר חבר המועצות הדתיות מסר כי:"עובדי המועצות הדתיות הם חוד החנית של עובדי שירותי הדת בישראל והתוצאות הן תעודת כבוד עבורם".
 
יו״ר ש״ס ח״כ אריה דרעי גיחך בטוויטר על ההודעה:״בזמן שכהנא מספר לכולם מעל כל במה, כמה המשרד לשירותי דת תחת ש״ס היה מסואב ולא פעיל. באותה נשימה, בהודעת דוברות שיצאה ממשרדו, הוא מברך את המשרד, על כך שלשנת 2020 הוא נבחר למוביל בשירות לאזרח, ושום מילה על השרים הקודמים, הרב דוד אזולאי ז״ל, הרב יצחק וקנין, הרב יעקב אביטן, שאחראים למהפכה החיובית הזאת, יחד עם המנכ״ל המסור עו״ד עודד פלוס. במשך 4 שנים המשרד בשליטתנו נבחר למוביל בשירות מתן לאזרח. הגיע הזמן שכהנא יבקש סליחה מעובדי המשרד ונציגי המועצ״ד המסורים שגרם להם עוול גדול״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *