דרעי דורש: לגרש את המחבלים שרצחו את החייל אברהם ברומברג

לפי הפרסומים, המחבלים העלו בשנת 1980 את החייל לרכבם, חטפו את נשקו, ירו בו ולאחר מכן זרקו אותו מהרכב לגסוס למוות בצד הדרך. הם צפויים להשתחרר מהכלא בימים הקרובים.

שר הפנים והבריאות אריה דרעי פנה היום ליועצת המשפטית לממשלה וביקש ממנה לפעול למימוש סמכותו על פי חוק האזרחות לבטל את אזרחותם הישראלית של המחבלים כרים ומאהר יונס, רוצחי החייל אברהם ברומברג הי"ד בסוף שנת 1980. יצויין כי השניים צפויים להשתחרר מהכלא במהלך הימים הקרובים.

השר דרעי ציין במכתבו כי עם כניסתו למשרד הפנים הובא לידיעתו דבר שחרורם הקרב של שני המחבלים, שלפי הפרסומים, העלו את החייל לרכבם, חטפו את נשקו, ירו בו ולאחר מכן זרקו אותו מהרכב לגסוס למוות בצד הדרך.

"לא יעלה על הדעת כי אנשים אלה ימשיכו להחזיק באזרחות ישראלית, וביטול האזרחות יהיה בו מסר חשוב, כאשר מדובר במי שהפכו לסמל בגין ביצוע מעשי טרור נפשעים אלה. הדברים מקבלים משנה תוקף ככל שמדובר במי שעושים שימוש באזרחותם הישראלית לשם פגיעה במדינת ישראל ובאזרחיה".

שר הפנים חתם את מכתבו בבקשה מהיועצת המשפטית לממשלה שתפעל לביטול האזרחות: "לאור כל האמור לעיל, ועל מנת להפעיל את סמכותי לפי חוק האזרחות, אבקש כי תפעלי לביטול האזרחות בדרך של פנייה לבית המשפט לעניינים מנהליים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *