האם החתן היהודי הפיל את טראמפ?

היום חושדים מקורות שונים בסביבתו של דונלד טראמפ בג'ארד קושנר, בעלה של מלניה טראמפ, בתו של הנשיא לשעבר, שעשוי להיות הגורם שהעביר את המודיעין שהוביל לפשיטה על מאר א-לאגו, אחוזתו של הנשיא לשעבר

סוכני FBI פשטו בשבוע שעבר על אחוזתו של הנשיא לשעבר טראמפ בפלורדיה. טראמפ אישר כי אכן נערך חיפוש באחוזת מאר-א-לאגו וכתב: “הבית היפה שלי מאר-א-לאגו בפאלם ביץ’ בפלורידה נמצא כעת תחת מצור. קבוצה של סוכני FBI פשטו עליו”.

היום חושדים מקורות שונים בסביבתו של דונלד טראמפ בג'ארד קושנר, בעלה של מלניה טראמפ, בתו של הנשיא לשעבר, שעשוי להיות הגורם שהעביר את המודיעין שהוביל לפשיטה על מאר א-לאגו, אחוזתו של הנשיא לשעבר. על פי דיווחים בארה"ב, אחייניתו של טראמפ, וגם עורך דינו, רמזו כי קושנר, שהיה יועצו המיוחד של הנשיא לשעבר ואחד מהקרובים לו ביותר, עומד מאחורי המידע שמסתמן כזה שעשוי לסבך את טראמפ במיוחד.

מרי טראמפ, אחייניתו של הנשיא לשעבר, אמרה כי קושנר עשוי להיות המודיע "שהפיל" את טראמפ, כך דווח בעיתון "ניוזוויק". היא אמרה כי "קשה לקבוע באופן חד-משמעי מי העביר את המודיעין", אך רמזה כי זה עשוי להיות קושנר, וגם רמזה כי זה עשוי להיות קשר לעובדה שקושנר הרוויח מיליארדי דולרים לאחר סוף כהונתו של טראמפ, בדגש על הכסף שקיבל מגורמים בכירים בסעודיה.

"אני חושבת שצריך להסתכל באופן חשדני למדי כיצד ג'ארד השיג 2 מיליארד דולר. אנו גם צריכים להסתכל בחשדנות על העובדה שהוא נותר כל כך שקט לאורך חודשים כל כך ארוכים", אמרה טראמפ. "אנו צריכים לחשוב למי עשוי להיות אינטרס בהסגרה אפשרית של דונלד, ומי יכול לחשוב שמהלך כזה עשוי להקטין את הצרות שמאיימות עליו".

"זה בהחלט נשמע כמו מישהו במעמדו של ג'ארד", אמרה מרי טראמפ. "אני לא אומרת שזה הוא, אבל זה יכול להיות הוא". בדבריה חזרה והצביעה על העובדה שקושנר קיבל מבכירים בסעודיה, לכאורה כהשקעה, סכום של 2 מיליארד דולרים – כחצי שנה לאחר סוף כהונתו של טראמפ.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *