הדים רבים לצוואת רבה של ב"ב: 'גודל כוחי במותי יותר מבחיי'

אחד מהרבנים סיפר שהוא עולה על קברו מפעם  לפעם ורואים שם ישועות גדולות, וכדברי הרב סמוך לפטירתו 'גודל כוחי במותי יותר מבחיי'. צילום יהודה פרקוביץ

בליל שני יג' חשון התקיימה עצרת לזכרו ולכבודו של מורנו הרב רבי שלמה קורח זצוקללה"ה. אשר שימש כרבה של בני ברק למעלה מארבעים שנה. וזכה לחבר למעלה מארבעים  ספרים. אודות ליגיעתו והתמדתו הבלתי פוסקת.

בעצרת השתתפו קהל רב ונכבד ובראשם רבותינו ראשי ישיבות ודיינים ואישי ציבור אשר הדגישו בדבריהם את מאור הפנים של מרן זצ"ל כלפי כל אחד ואחד ואת גודל ענוותנותו.

מרגש היה לשמוע את אחד מראשי הישיבות שסיפר שהוא מעיד כיצד בא עם אמו לבית הרב לקבל ברכה עבור הנכד שנשוי שמונה שנים ועדיין לא נפקדו, והרב בירכם. אולם האמא ביקשה שזו תהיה הבטחה ולא רק ברכה, ואכן הרב הבטיח, והנה לאחר עשרה חודשים ילדה בן, זו עדות מכלי ראשון.

כמו כן אחד מהרבנים סיפר שהוא עולה על קברו מפעם  לפעם ורואים שם ישועות גדולות, וכדברי הרב סמוך לפטירתו 'גודל כוחי במותי יותר מבחיי'.

כמו כן קראו הרבנים להצטרף לקריאתו של הגאון הראשון לציון שאמר וכתב שפיסקו האחרון של אביו מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל, שיש למנות את הבן אחרי אביו, והוא קודם לכל אדם, ואף אסור להתמודד מול הבן הגאון הרב עמרם קורח שליט"א רב קהילה בבני ברק ובביתר ומחבר ספרים רבים, לקיים תחת אבותיך יהיו בניך, בפרט שהרב זצ"ל הקפיד על זה. ועשית ככל אשר יורוך.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *