הדם נשפך והלב נקרע: עידו ברוך חייל צה"ל נרצח בפיגוע ירי בשומרון

הרוג רביעי בתוך חודש בגל הטרור. כוחות צה"ל פתחו במצוד אחר המחבלים. הודעה נמסרה למשפחת הלוחם.


דובר צה"ל מוסר כי לוחם צה"ל נהרג מוקדם יותר היום (ג'), בפיגוע ירי סמוך ליישוב שבי שומרון, במהלכו מחבלים ירו מרכב לעבר לוחמי צה"ל שביצעו פעילות מבצעית לאבטחת האזור ולהגנת התושבים.

כוחות צה"ל פתחו במצוד אחר המחבלים.

הודעה נמסרה למשפחת הלוחם.

צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה.

נתניהו כתב על האסון הנורא: אני שולח תנחומים מעומק הלב למשפחתו של לוחם צה״ל שנפל היום בפיגוע ירי ליד שבי שומרון ומחזק את כוחותינו שפועלים בשטח. רק יד קשה תנצח את הטרור.

‏ממצאים ראשוניים של תחקיר הפיגוע היום בשומרון: המחבל ירה מטווח קצר עם רובה אוטומטי מספר כדורי 9 מ"מ וברח במהירות במכוניתו. לוחמים בעמדה סמוכה לא ירו בחזרה. בצה"ל מכנסים הערכת מצב; פעילויות הסיכול צפויות להתרחב.

‏עוד מממצאי תחקיר הפיגוע בשומרון: רכב המחבלים נסע במהירות והירי בוצע מטווח קצר. מהרכב בוצע ירי של מספר כדורי 9 מ"מ לעבר ישראלים שעמדו על הציר. התרמילים נמצאו בנקודת הפיגוע בסריקות של צה"ל. הישראלים יצאו לצעדה לסבסטיה כחלק מאירועי חג סוכות והיא אושרה מראש לאחר הערכת מצב באוגדת יהודה ושומרון.

המחבלים שביצעו את פיגוע הירי היום (שלישי) הם חברים של חוליית המחבלים שביצעו את הירי בחווארה והנחת המטען בתחנת הדלק בקדומים.
כזכור לפני 4 ימים נעצר החשוד המרכזי (עימאד אסלים משכם) בירי לחווארה וכן בהנחת המטען בתחנת הדלק.
אותו כלי רכב בדיוק ביצע היום את פיגוע הירי הקשה בצומת גנות סמוך לשבי שומרון, שבו נהרג עידו ברוך לוחם יקר מסיירת גבעתי.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר בתגובה לרצח הלוחם בשבי שומרון: "שולח תנחומים ומשתתף בצער המשפחה של לוחם צה"ל הי"ד. יהי זכרו ברוך! שלא נתבלבל, ישראל במלחמה. חיילים וחיילות שלנו נרצחים על בסיס יומי, איבדנו לחלוטין את ההרתעה- ביו"ש, בירושלים, בדרום ובצפון. קמפיין הבחירות שיבש לחלוטין את שיקול הדעת של לפיד וגנץ. הם הפקירו אותנו, הם עסוקים רק בסרטונים ובציוצים. ישראל חייבת להחזיר את הביטחון, ישראל חייבת להחזיר את ההרתעה. הגיע הזמן להסיר את הכפפות ולטפל בטרור בנחישות ובכל הכח".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *