ההתחזות כשלה ושלושת השב"חים נפלו לידי השוטרים כפרי בשל

שוהה בלתי חוקי מחברון שנדקר על־ידי חבריו לעבודה, הציג את עצמו כבעל אזרחות ישראלית מאבו גוש כדי לקבל טיפול רפואי

במוצאי השבת באחרונה התקבל דיווח במשטרה על פצוע ממקרה אלימות שהגיע למרפאה בירושלים ובבטנו ובפניו פגיעות חודרות, כלומר, סימני דקירה. הוא סיפר כי הותקף ביער ירושלים והציג את עצמו כתושב אבו גוש בן 21. כך גם סיפר לשוטרים שהגיעו לתחקר אותו במקום. בשלב זה כקורבן מעשה אלימות.

השוטרים פנו למשפחתו של הקורבן וגילו שאותו תושב אבו גוש חי, קיים, בריא ובעיקר שלם והוא נמצא בכלל במקום אחר. אם כן מי זה שהתחזה לו והציג את עצמו בשמו? שוטרים נשלחו לוודא שאותו "קורבן", כלומר אותו תושב צעיר אכן לא נמצא מול עמיתיהם במרפאה. כך נחשף ניסיון ההתחזות של אותו פצוע קל שבאותה עת כבר הועבר לטיפול רפואי בבית הרפואה. במקביל נשלחו שוטרים נוספים כדי לעמוד על זהותו האמיתית.

בדיקה מעמיקה שלו העלתה כי מדובר בערבי תושב חברון, שוהה בלתי חוקי בן 29, שכבר הבין שכשל בהתחזותו וסיפר לשוטרי תחנת מוריה כי נדקר על ידי עמיתיו לעבודה במקום עבודתו שביישוב אבו גוש. עם סיום הטיפול הרפואי, הועבר הנאשם לחקירה בתחנת המשטרה בשל עבירת ההסתננות.

במסגרת החקירה, אספו חוקרי תחנת הראל ממצאים במקום בו הותקף לדבריו ושם איתרו עוד שני שוהים בלתי חוקיים בשנות העשרים לחייהם, שישנו במפלס התחתון של המסעדה. גם הם הובלו אחר כבוד לחקירה והפעם אספו השוטרים גם את בעל העסק, ערבי ישראלי תושב אבו גוש בשנות השלושים לחייו.

בית העסק נסגר לשלושים יום בצו של מפקד המחוז ונגד השב"חים הוגשו כתבי אישום. בקרוב יוגש כתב אישום נגד בעל העסק בשל העסקת והלנת שוהים בלתי חוקיים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *