הזייה: המשטרה החרימה את הנשק לאזרח שירה במחבל

‏היורה שחיסל את חיית האדם נמצא כבר שעות בחקירת משטרה. החרימו לו את הנשק. והשוטרים מסרבים להשיב לו את האקדח, למרות שהוא גר במאחז וחש מאויים

ארגון חוננו מסייע לאזרח שניטרל את המחבל מול משטרת ישראל אשר מסרבת להחזיר לאזרח את נשקו, כעת בתחנת המשטרה, לאחר שמסר עדות על הפיגוע הקשה.

עו"ד עדי קידר מארגון חוננו שמסייע לתושב דורש מהמשטרה להשיב לאזרח את נשקו "‏המשטרה מסרבת להחזיר ליורה אשר נטרל את המחבל את נשקו האישי, חרף דרישתו והחשש שלו לאור העובדה שתמונתו מתנוססת בכל מקום, ואף מקום מגוריו פורסם. המשטרה התנהלה באופן לא מכבד, בכך שהפטירה אותו בכך שהוא יכול לשכור חברת אבטחה פרטית, היחס המחפיר שהוא זכה רק מחזק את הקושי מחוסר ההרתעה שהמשטרה מייצרת. הדברים חמורים ואנו דורשים את החזרת הנשק עוד הלילה", מסר קידר.

ח״כ בן גביר על החרמת הנשק לאזרח שניטרל את המחבל: "הטרלול במיטבו".

בשעות אחר הצהריים מחבל יצא למסע רצח בבאר שבע בו רצח ופצע ארבעה אזרחים. עובר אורח הצליח לנטרל את המחבל ומותו נקבע במקום, היורה נלקח לחקירה ונשקו הוחרם.

יו״ר עוצמה יהודית ח״כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "ככה נראה הטרלול במיטבו. לא הגיוני שלוקחים לאזרח את הנשק לאחר שניטרל מחבל והציל חיי אדם. במקום להעניק לו צל"ש על תושייתו, מפקירים אותו ומונעים ממנו את האפשרות להגן על חייו. הממשלה העקומה הזו חייבת ללכת הביתה והמפכ"ל הכושל חייב להתפטר".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *