החוקרים חשפו: זהו האיש שריסק את המטוס המלזי

בדוח נטען שהשילוב בין הפגיעה המהירה שנועדה לשבור את המטוס לבין גלגלי הנחיתה המורחבים שנועדו להטביע את המטוס במהירות האפשרית, שניהם מראים "כוונה ברורה להסתיר את העדויות להתרסקות".

העובדה שהנזק נגרם בצד הפנימי של הדלת ולא בצד החיצוני מובילה למסקנה שגלגלי הנחיתה היו בנטייה גדולה מאוד בעת ההתרסקות", כך כותבים המהנדס הבריטי ריצ'רד גודפרי וצייד ההריסות האמריקאי בליין גיבסון בדוח החדש שפרסמו. עובדה זו תומכת במסקנה שלאורך כל הטיסה נכח טייס פעיל".

עוד כתבו כי רמת הנזק שנגרם לדלת מכל צדדיה מובילה למסקנה שהטיסה המסתורית ממלזיה הסתיימה בצלילה מהירה מגובה רב, במטרתה להבטיח שהמטוס יתפרק לכמה שיותר חלקים. "אי אפשר לומר בשום אופן שטיסה MH370 ממלזיה הסתיימה בהתרסקות רכה לתוך האוקיינוס".

בדוח נטען שהשילוב בין הפגיעה המהירה שנועדה לשבור את המטוס לבין גלגלי הנחיתה המורחבים שנועדו להטביע את המטוס במהירות האפשרית, שניהם מראים "כוונה ברורה להסתיר את העדויות להתרסקות".

החוקרים מסבירים כי לטייס לא הייתה כל סיבה נראית לעין לנתק את דלת גלגלי הנחיתה. לדבריהם, טייס שנדרש לבצע נחיתת חירום על פני המים, לא ירצה לפתוח את גלגלי הנחיתה המורחבים – זאת מכיוון שהם יכבידו על המטוס, ישבשו את החיכוך עם פני השטח של הים ויגדילו את סיכויו ל"התפרקות קטסטרופלית".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *