הח"כים החרדים נשארו בבית, השרה מכחול לבן הפתיעה את האלעדים

השרה לשוויון חברתי וגמלאים וחברת קבינט הקורונה, ח״כ מירב כהן, סיירה לפני זמן קצר באלעד והזהירה:״היכולת להתבודד מוגבלת-סכנה מוחשית של הדבקה במשפחות. יש לפנות מיד הנדבקים למלוניות – בכוונתי לעלות הנושא עוד היום לקבינט״

בעוד חברי הכנסת החרדים הסתפקו במשלוח הודעה לעיתונות הוקפת את הסגר באלעד, השרה לשוויון חברתי וגמלאים וחברת קבינט הקורונה, ח״כ מירב כהן, סיירה לפני זמן קצר באלעד והזהירה כי ״היכולת להתבודד מוגבלת-סכנה מוחשית של הדבקה במשפחות. יש לפנות מיד הנדבקים למלוניות – בכוונתי לעלות הנושא עוד היום לקבינט״.

השרה לשוויון חברתי וגמלאים, ח״כ מירב כהן, נפגשה היום עם נציגי פיקוד העורף, במטרה להבין את הצרכים של העיר בהתמודדותה עם הקורונה.

השרה כהן גם שוחחה עם ראש העיר ותעלה את הבקשות מהשטח בישיבת הממשלה היום.

השרה לשוויון חברתי וגמלאים, מירב כהן: ״צריך להבין שבאלעד מתגוררות משפחות בבתים קטנים וצפופים, כ-7 נפשות בממוצע בדירה, ולכן היכולת להתבודד מאוד מוגבלת. קיימת סכנה של הדבקה בתוך המשפחה. לכן, צריך לפנות בהקדם את הנדבקים למלוניות ולבודד אותם שם.מכאן אני נוסעת לישיבת הממשלה ושם אציף את הסוגיה החשובה והדחופה הזו.

עוד סיפרה כי "היה מחמם את הלב לראות עד כמה הקהילה באלעד תומכת אחד בשני ועד כמה הציבור שם נשמע להוראות משרד הבריאות. חשוב לי לחזק את ראש עיריית אלעד, ישראל פרוש, שעושה לילות כימים למען התושבים שלו. יישר כוח.״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *