הטראמפ של בריטניה נבחר לראש הממשלה

בוריס ג'ונסון נבחר לתפקיד ראש ממשלת בריטניה, לאחר שניצח בבחירות הפנימיות לראשות המפלגה השמרנית. ג'ונסון יחליף בתפקיד את תרזה מיי שהתפטרה. קווים לדמותו של האיש הכי ססגוני בעולם אחרי דונלד טראמפ

בוריס ג'ונסון נבחר לתפקיד ראש ממשלת בריטניה, לאחר שניצח בבחירות הפנימיות לראשות המפלגה השמרנית. ג'ונסון יחליף בתפקיד את תרזה מיי שהתפטרה.

שר החוץ הבריטי בוריס ג'ונסון: המחרימים את ישראל הם מיעוט של אקדמאים שמאלנים לבושי ז'קט קורדרוי – שאין להם שום משמעות ואמירה בנושאhttp://wp.me/p6R6RF-kyתרגום: שרית שץ

פורסם על ידי ‏ניוזדסק ישראל‏ ב- יום שבת, 25 ביוני 2016

ג'ונסון ידוע בעיקר בשל סגנונו הצבעוני, מנשיקות לדג עד פליטות הפה שלו.

סוכנות הידיעות בלומברג אספה חלק ממעידות הלשון של מי שעתיד לנהל את יחסי החוץ של הממלכה.

בעבר ג'ונסון נשאל האם הוא מתכוון לתמוך בהילרי קלינטון לתפקיד נשיאת ארה"ב. שר החוץ החדש הגיב ואמר: "יש לה שיער בלונדיני צבוע ופנים זעופות עם מבט מפחיד בעיניים שגורם לה להיראות כמו אחות סדיסטית בבית משוגעים". הוא הוסיף כי היא מסמלת את כל מה שהוא מתנגד לו ולכן רחוק מלתמוך

ג'ונסון העביר ביקורת על נשיא רוסיה פוטין עליו אמר. "למרות שהוא נראה קצת כמו אלף (גמד) מסרטי הארי פוטר, הוא רודן חסר רחמים ואיש מניפולטיבי", אמר בראיון לטלגרף.

בירושלים הוא נחשב לתומך של ישראל. ייתכן ואהדה זו בארץ ללונדוני בהיר השיער נובעת מיחסו התוקפני לאסלאם. "לכל מי שאינו מוסלמי, אסלאמובופיה היא רגש טבעי" אמר. "הקוראן הוא ללא כל ספק הטקסט הדתי הכי אכזרי שיש, בעיקר בל יחסו לכל אלו שאינם מאמינים בו".

ג'ונסון הוביל את הקמפיין למען יציאת בריטניה מהאיחוד האירופי, מה ששם אותו בעמדה בה הכל העריכו כי הוא יהיה ראש הממשלה הבא של הממלכה.

הוא דומה במראהו לטרמאפ, ובעולם מתחילים לחשוש מהשתלטות הימין על אירופה והעולם.

ג'ונסון ידוע באהבתו לישראל, וכך אמר ראש הממשלה המיועד של בריטניה, "המחרימים את ישראל הם מיעוט של אקדמאים שמאלנים לבושי ז'קט קורדרוי – שאין להם שום משמעות ואמירה בנושא", כך התבטא על החרם כנגד ישראל.

על פניו נדמה כי אם היחסים בין בריטניה לישראל היו משופרים בעידן קמרון, אצל ג'ונסון עתיד נתניהו להתקבל בזרועות פתוחות ובשטיח אדום.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *