הטרנד החדש בקעמפים? "לא קונים שטראוס"

המאבק המתחולל בימים אלו בין ענקית המזון שטראוס ובין גורמים רבים בגוש הימין, בעקבות החלטתה של שטראוס להוביל מהלך של הפסקת הפרסום בערוץ 14 – מגיע גם לרחוב החרדי

המאבק המתחולל בימים אלו בין ענקית המזון שטראוס ובין גורמים רבים בגוש הימין, בעקבות החלטתה של שטראוס להוביל מהלך של הפסקת הפרסום בערוץ 14 – מגיע גם לרחוב החרדי.

כזכור, בזמן שהציבור החרדי מחה על התנהלותה של חברת אנג'ל, לאחר שיו"ר הדירקטוריון הפגין מול ביתו של מרן הגרי"ג אדלשטיין זצ"ל, הצטרפו רבים בציבור הדתי לאומי והמסורתי למחאה על כבוד התורה, שהסתיימה בבקשת מחילה ובמכתבי התנצלות של הנהלת החברה.

כעת, נדמה שהציבור החרדי משיב טובה לשותפיו בגוש ומצטרף טיפין טיפין למאבק מול שטראוס.

בשבוע האחרון התפרסמו מספר סרטונים מריכוזים חרדיים, בהם השיבו עוברים ושבים כי הם מתכוונים להימנע מרכישת מוצרי שטראוס. גם מנהל התוכניות של רדיו קול חי, העיתונאי הותיק בצלאל קאהן, התבטא אמש ב"מהדורה המרכזית" כי "החרם שמובילה שטראוס נובע רק מסיבה אחת, והיא: המספרים המאכזבים באחוזי הרייטינג של ערוצי התעמולה. כל בר דעת מבין שזו הסיבה היחידה של אותו חרם הזוי".

המחשה ייחודית במיוחד נרשמה אתמול גם בקעמפ של ישיבת יקירי ירושלים, הנערך במירון, כאשר במהלך פאנל פוליטי נשאלו הבחורים "האם תקנו מוצרי שטראוס?" והשיבו פה אחד "לא".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *