הכותב הימני פוטר מעיתון 'הארץ' – אנשי תקשורת ושרים זעמו

ד"ר גדי טאוב פוטר בשל מאמריו ש"נותנים רוח גבית להפיכה משטרית"

ד"ר גדי טאוב, פובליציסט שכתב מאמרים קבועים לעיתון הארץ, פוטר בשל מאמריו ש"נותנים רוח גבית להפיכה משטרית", כך לפי עורכי העיתון. טאוב יכתוב את מאמריו באתר 'מידה'.

העורך טען לטאוב כי הסיבה לפיטורין היא מאמריו בעד רפורמת לוין במערכת המשפט: "אנחנו מוצאים קושי רב ליישב את הדיסוננס: מצד אחד להיות בחוד החנית נגד ההפיכה הזאת, ובמקביל לפרסם מאמרים שנותנים רוח גבית לאותה הפיכה. במונחים של דמוקרטיה מתגוננת, אנו מאמינים שכעת זהו זמן של מגננה".

שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי בתגובה לפיטוריו של ד"ר גדי טאוב מעיתון הארץ: "זה תפס אותנו בדיוק בעיצומו של דיון מקצועי על המגוון והתחרות בשוק התקשורת. חשבנו לעצמנו, עד כמה סתימת פיות מבישה כל כך תפתח מהדורות היום. תודה לעיתון הארץ על הרוח הגבית לעמדתי כי דרושה רפורמה מקיפה בשוק התקשורת. נפעל להפסקת המימון הממשלתי באמצעות פרסומות לתועבה הבולשביקית הזו".

יו"ר ועדת החוקה חה"כ שמחה רוטמן: "רבותיי, הפיטורים של גדי טאוב מעיתון הארץ הם ההוכחה הברורה ביותר שבישראל יש דמוקרטיה חזקה ויציבה. כל נאומי ההפחדות בכיכרות לא ישכנעו אף אחד. אין אף מדינה שהדמוקרטיה בה בנסיגה ושחופש הביטוי בה בסכנה, בה עיתונאי מפוטר בגלל שהוא תומך בחלק ממהלכי הממשלה. עכשיו תמשיכו".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. חובה לסגור עיתון הפלסטיני האשפי הארץ אל הארד הסמולני הנתעב. ימח שמם וזכרם ם

    להחרים כל מי שמפרסם שם. לייבש העיתון הזבלי הזה. לגרש מארץ הקודש כל הזבלים הנאצים שמקשקשים שם. עופו ימח שמכם וזכרכם אמן סלה ועד

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב