"הקונילמלים פשטו על הצומת": כך הטעו אברכי 'הפלג' את השוטרים ההמומים

פרסום ראשון: בשבוע שעבר הבחינו שוטרי משטרת ישראל בצעיר חרדי שאינו חגור במהלך נסיעה ליד צומת שילת, והורו לו לעצור, הבחור מיהר לסתתר בתוך השיחים והזעיק את חבריו שעשו לשוטרים בית ספר

בשבוע שעבר הבחינו שוטרי משטרת ישראל בצעיר חרדי שאינו חגור במהלך נסיעה ליד צומת שילת, והורו לו לעצור. השוטרים יצאו מניידת המשטרה וביקשו מהבחור פרטים מזהים, לאחר בדיקה התגלה כי הבחור המבוקש הינו עריק, ותיכננו לעצור אותו ולהעביר אותו לידי המשטרה הצבאית. הבחור ניצל רגע שבו השוטרים לא היו עירניים וזינק לעבר אחד השיחים ושם התחבא, במקביל, הבחור התקשר למוקד המידע של הפלג הירושלמי שקרא לכל בני התורה במודיעין עילית לצאת לצומת שילת ו"לבלבל" את השוטרים.

בנתיים, השוטרים המשיכו לחפש את הבחור אך ללא הועיל, כעבור כמה דקות הוקפצו עשרות אברכים ממודיעין עילית והחלו נסים לכל עבר באיזור שבו הסתתר הבחור, אותו בחור זיהה את חבריו והחל אף הוא לנוס על נפשו יחד עם האברכים, "השוטרים שהבינו כי אברכי הפלג טמנו להם פח, קיפלו ציוד – וחזרו במפח נפש לתחנה המשטרה המקומית – שם הם נאלצו לספק הסברים", מספר לנו ראובן, אחד האברכים.

בפלג טוענים כי המשטרה עצמה מעדיפה להמנע מעימותים ולא להעביר למשטרה הצבאית עריקים שאותרו במוקד המשטרתי, וזאת מחשש להפגנות סוערות. גורם בפלג ציין כי מאז הפגנות האתיופים המשטרה מחפשת להוריד את מפלס המתיחות ולהמנע ככל שניתן מעימותים סוערים.

כיום, מי ששולט שולט ביד רמה על הפלג הירושלמי הוא הגרב"ש דייטש שהוציא רק בשבועות האחרונים את מפגיני הפלג למחאה בעקבות מעצר בחור עריק. מרבית בני הפלג הירושלמי כיום נוהים אחר הגרב"ש דייטש שהצליח לבסס את הנהגתו לאחר ריפיון שחל לאחר פטירתו של מרן הגר"ש אוירבך זצ"ל

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ברח?! למה לא קידש שם שמים?

    מדוע לא הלך לכלא הצבאי שכ"כ כיף שם?

    מוישה צ'אלמר |
    הגב