הקורונה בבני ברק: אלו האזורים שמובילים את התחלואה ואלו שלא

אלו אזורים מובילים את התחלואה בגל הרביעי, ולאלו אזורים הקורונה בגל הנוכחי כמעט ולא הגיעה? כל הפרטים

בראש הרשימה, עם מספרי המאומתים הגבוהים ביותר בעיר בני ברק, ניצבים האזורים העשירים, שבגלים הקודמים עמדו במקומות נמוכים יותר ברשימה, ולגל הרביעי הגיעו גם מחוסנים יותר, ודווקא עכשיו טיפסו גבוה יותר והגיעו לראש הרשימה.
מדובר על אזורי הרחובות הרצוג, נתן הנביא, טבריה, בן גוריון דוד, מנחם, אנילביץ, מוהליבר, יהודה הנשיא, בן זכאי, גרשטנקורן, פוקס אהרון דב, הרב קוק, ירמיהו, בן גוריון דוד, רבי עקיבא. בצמרת הרשימה ניצבת, כמו בגלים הקודמים, גם שכונת רמת אלחנן, שנחשבת פחות עשירה, אבל גם היא מהאזורים היותר מחוסנים בבני ברק.

באזורים העשירים/המחוסנים הנ"ל, מתגוררים 20,935 תושבים, ומה-01/06/2021 עד ה-05/08/2021, התגלו בהם 141 מאומתים.

בתחתית הרשימה, נמצאים האזורים העניים יותר והמחוסנים פחות: שיכון סאטמר (בית הלל, חזון איש, נחמיה, רבי נחמן מברסלב, עזרא), קרית נדבורנא (רשב"ם, חזון איש, עזרא, רב אסי, דבורה הנביאה), ואזור סוקולוב, הרב קוטלר, רבי עקיבא, חגי, הרב שך, שמספקים כמות מזערית של מאומתים. כשבתחתית ממש, נמצא אזור וילקומירר, חזון איש, הרב דסלר, בן זכאי, סעדיה גאון, שמתחילת הגל הרביעי סיפק רק מאומת אחד בודד.

באזורים שבתחתית הרשימה, מתגוררים 22,333 תושבים (1,398 תושבים יותר מאשר באזורים שבראש הרשימה), ומה-01/06/2021 עד ה-05/08/2021, התגלו בהם רק 14 מאומתים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *