הקמפיין ה"מוזר" של משפחת רובין, או איזו מתנת יומולדת תתנו לחייל שנפל?

כאלף איש השתתפו אתמול בהכנסת ספר תורה לעילוי נשמת החייל עמיחי רובין הי"ד שנפל בקרבות לשחרור ישובי העוטף. אתמול היה יום הולדתו. איזו מתנה תתנו לו?

התרגשות של שמחה מהולה בעצב שררה אתמול (ראשון) בעכו. כאלף איש השתתפו בהכנסת ספר תורה לעילוי נשמת החייל עמיחי שמעון רובין הי"ד שנערכה ביום בו היה אמור לחגוג את יום הולדתו ה־24.

עמיחי נפל בשמחת תורה בקרב ליד כיסופים תוך כדי גילויי גבורה יוצאת דופן, כשהמשיך להילחם במחבלים גם לאחר שנפצע קשה מספר פעמים(!) ובכך הציל רבים. לאחר נפילתו, נתרמו איבריו לחמישה אנשים ובכך המשיך להציל חיים גם לאחר מותו.

בני המשפחות של האנשים שקיבלו את איבריו, התכנסו בבית הוריו שייבדל"א כדי לציין יחד עמם את יום הולדתו שחל בי"א אייר. יום הולדתו שהוא גם הולדתם שלהם, היום בו ניצלו חייהם בזכותו. "מאז ההשתלות הקשר בינינו לבין המשפחות שזוכות להמשיך את חייו הוא קשר מיוחד מאוד. כמעט מדי שבוע בשבוע אנחנו מתעדכנים בהחלמתם, משתפים בחדשות משפחתיות ושמחים בשמחתם. היה לנו חשוב להיפגש איתם במיוחד ביום ההולדת, שהוא בצורה כלשהי גם סוג של יום ההולדת שלהם. נפגשנו כולם יחד בביתנו וההתרגשות מכל הכיוונים היתה גדולה, עם שמחה על החיים שזכו להמשיך ועל החיים שנגדעו", סיפר ישי, אביו של עמיחי.

לאחר המפגש בבית המשפחה, יצאו המשפחות להכנסת ספר התורה למכינה הקדם צבאית 'אבנר'. בתהלוכת ענק לכבוד התורה, שעברה ברחוב המרכזי בעיר, השתתפו, כאמור קרוב לאלף איש ובהם רבנים ואישי ציבור, משפחות שכולות מרחבי הארץ, חבריו הלוחמים של עמיחי, כולל אלה שלחמו עמו ביום נפילתו, תלמידי ישיבות ומכינות, בני המשפחה, חברים ותושבים רבים.

בסיום הכנסת ספר התורה השיקה משפחת רובין פרויקט נוסף להנצחתו – קמפיין "גיוס המונים", כשבמקום לגייס כספים מבקשת המשפחה לגייס כמה שיותר מצוות ומעשים טובים. בדף הקמפיין יכולים המשתתפים לבחור מעשים טובים אותם יעשו לזכרו של עמיחי.

"עמיחי ניחן ברגישות גבוהה לזולת והיה מקפיד לשים לב למי שבסביבתו. צעיר שכולו נתינה וחסד. התלבטנו כיצד נכון לציין את יום הולדתו והחלטנו יחד להוציא לדרך את הקמפיין. אנו מזמינים את כולם לבוא ולהצטרף, להרבות במעשים טובים ובכך לזכור את בננו", מסכם אביו ישי ייבדל"א.

רוצים לתת מתנה לחייל שנפל? הצטרפו לקמפיין מעשים טובים לעילוי נשמתו. לחצו כאן: https://givechak.co.il/63337

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *