הקפיטליזם והסוציאליזם משלבים ידיים לטובת העצמאים והפרילנסרים

שיתוף פעולה בין ההסתדרות החדשה ובנק הפועלים, יעניק לחברי פורום העצמאיים והפרילנסרים שורה ארוכה של הטבות ויתרונות

פורום העצמאים והפרילנסרים מבית ההסתדרות ובנק הפועלים השיקו היום (שני) תוכנית מיוחדת לסיוע לעצמאים, ובמיוחד לפרילנסרים.

שיתוף הפעולה בין הבנק וההסתדרות, יכלול סבסוד של דמי החבר בפורום, הלוואות בתנאים מיוחדים, קורסים והכשרות במרכז לצמיחה פיננסית, ליווי על ידי בנקאים עסקיים מתמחים והטבות פיננסיות נוספות. זאת לצד השקה של יישומון ייעודי של הפורום. יישמון שיאפשר לעצמאים להגדיל את הפעילות העסקית וליהנות מקהילה חזקה שלה כוח צרכני וחברתי משמעותי.

השינויים התכופים בשוק העבודה בשנים האחרונות הובילו לגידול מהיר באוכלוסיית הפרילנסרים בישראל, שמונה כ־350 אלף איש. מחקרים שנערכו בקרב פרילנסרים, העלו שהם סובלים מתחושות בדידות קשות, ומחסרונות שנובעות מהגודל המזערי שלהם בשוק. 97% מהם העידו כי הם אינם זוכים לקבל הטבות צרכניות כמו של עובדים בארגונים גדולים ו־93% ציינו שהם מופלים לרעה בכל הקשור לזכויות סוציאליות.

במסגרת שיתוף הפעולה הוסכם כי לקוחות בנק הפועלים שחברים בפורום, יוכלו ליהנות מחבילה של הטבות הכוללת אפשרות לקבלת הלוואה ייעודית בריבית שנתית החל מפריים פלוס 0.25%; החזר של דמי החבר שיושלמו לפורום במשך שנתיים; גישה למאגר תוכן שמשלב כלים והרצאות, ותוכניות ליווי מתמשכות לעסקים של המרכז לצמיחה פיננסית, ללא עלות.

עמיתי פורום העצמאים שאין להם חשבון בבנק פועלים, יוכלו לפתוח חשבון וליהנות בנוסף מהטבות בנקאיות במסגרת חבילת "התחלה קלה" שכוללת פטור מעמלות עו"ש לתקופה של שנה.

לצד זאת השיק הפורום אפליקציה ייעודית שנועדה לחבר באופן בלעדי את העסקים הללו לקהילה חזקה, יציבה ומשגשגת שדואגת לזכויות העצמאים והעצמאיות בארץ ומעניקה להם גישה לשורת שירותים והטבות ובהם כלי פיתוח עסקי, זירה לשיתופי פעולה, הטבות מועדון "ביחד בשבילך" של ההסתדרות, הטבות בהתקנת דלקן אוניברסלי, תוכניות ביטוחי בריאות ואורח חיים בריא, הנחות בהשכרת חללי עבודה, מסלולי לימוד מבוקשים בתנאים ייחודיים ושכר לימוד מופחת.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *