הראל סג"ל: "התקשורת משתיקה את חגיגת הבזבוזים של משפחת בנט"

סג"ל על התחקיר של אילה חסון בדבר הוצאות משפחת בנט: "לא יכול להיות שהתקשורת תעסוק בהוצאות נתניהו, וכשזה בנט – שום מילה"

אראל סג"ל והמגיש האורח דוד ורטהיים סקרו יחדיו את כל המתחדש בזירה המדינית והפוליטית בעת האחרונה. בפתח הדברים, ברדיו ללא הפסקה התייחסו לתחקיר של אילה חסון ב'חדשות 13' בדבר הוצאותיו של ראש הממשלה נפתלי בנט.

סג"ל הבהיר: "מי שמשמש כראש ממשלת ישראל הוא בתפקיד הקשה ביותר בעולם. לא הייתה לי בעיה שמדינת ישראל תכסה את כל הוצאותיו כדי שראש הממשלה יתפקד הכי טוב. אחרי שאמרנו את זה, אי אפשר שיהיה פה מוסר כפול כל הזמן, לא יכול להיות שהתקשורת כולה תעסוק בהוצאות של משפחת נתניהו, וכשזה בנט – שום מילה".

חסון הביאה פרטים נוספים על הידיעה: "משפחת בנט לא חסכה לנו, היא בזבזה לנו עשרות מיליוני שקלים עם כל השיגעון של הפיכת הבית ברעננה למעון רשמי".

עוד הוסיפה, כי: "הוצאות המזון של משפחת בנט בלבד – 11 אלף ש"ח בחודש בממוצע למשלוחי מזון, פירטתי מאיפה מגיעים כל המשלוחים, ועוד הוצאות של 15 אלף ש"ח בחודש עבור סופרים ומעדניות".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. בנט משקר כמו שהוא נושם. לא הייתי מוכר לו בייגלה אחד. בושה לחליפה לחולצה לגרביים לתחתון המסריח שעוטף אותו. כולו בושה וחרפה. בושה לאשתו לילדיו לתומכיו -אם יש בכלל- לכל מי שעובד אתו או מתפרנס מחלאה כזה. בושה לשוטר/ת שלידו לשומר שלידו לחייל/ת שלידו בושה בושה בנט מפלצת הרוע הבוגדנות הטינוף הוא בושה ליהדות לעם ישראל לציונות לארץ ישראל הוא מייצג כל מה שמכוער ומגעיל. פשוט אני מקיא

    איכסעעעעעעע

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב