השחקנית הזכורה מקמפיין ישראל מתייבשת לא מתביישת לקרוא לאלימות

חצי שעה לאחר שמנהל המלחקה המשפטית של ארגון תורת לחימה הגיש תלונה למשטרה בחשד לעברות המרדה ואלימות, עדכנה המשטרה כי החלה בחקירת התלונה

​המשטרה פתחה היום (שלישי) בחקירה נגד השחקנית רננה רז בחשד לעברות המרדה ואלימות בעקבות תלונה שהגיש מיכאל כרמיאל, מנהל המחלקה המשפטית בארגון 'תורת לחימה'.

את התלונה הגיש כרמיאל בעקבות דבריה של רז בראיון לסתיו שפיר. רז אמרה בראיון: "הדבר הזה יסתיים רק באלימות, האנשים שנמצאים כרגע בשלטון והלחימו את האנשים לכיסא הם אנשים אלימים.. ולפרק את זה יהיה רק באלימות". דבריה זכו לפרסום רב ברשתות החברתיות.

בתלונתו כתב כרמיאל: "רננה רז היא שחקנית מפורסמת ועטורת פרסי תרבות, וכאישיות ידועה בציבור הישראלי – דבריה מקבלים תהודה רבה, על אחת כמה וכמה כשהדברים המזעזעים הנ"ל נאמרים בנוכחות ובהסכמת חברת כנסת לשעבר".

הוא קרא למשטרה לעצור את רז לחקירה וכתב: "עקב המסוכנות הרבה הנשקפת מדבריה, אבקש לעצור באופן מיידי את רננה רז, לחוקרה ולהביאה לדין בהקדם בעוון הסתה לאלימות, להמרדה ולמרי אזרחי".

כחצי שעה מעת קבלת התלונה במשטרה, כבר הודיע מרכז החקירות לכרמיאל על תחילת חקירת התלונה. בתורת לחימה הביעו תקווה כי מיצוי הדין עם רז יבהיר לה ולשכמותה כי אין יותר מקום בשיח הציבורי לאמירות מפלגות ומסוכנות, במיוחד בימים של מלחמה באויב האמיתי וסכנה קיומית למדינת ישראל.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. תתייבשי לך

    בושה!!!
    אתם מאבדים את זה.תתאפסו על עצמכם.נמאסתם

    סיגל |
    הגב