ומי מצטרפת לאהוד ברק? הנכדה של רבין

"ההחלטה לא פשוטה, אבל אני מכירה מקרוב מאוד את מחיר השנאה וההסתה", כתבה נכדתו של רבין, נועה רוטמן. ברק: "חובתנו להעביר את השרביט לדור הבא"

נעה רוטמן בן ארצי, נכדת ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין ז"ל, הודיעה הבוקר (שני) על הצטרפותה למפלגה החדשה בראשות ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר, אהוד ברק.

"ההחלטה לא פשוטה, אבל אי אפשר לשבת מנגד. אני מכירה מקרוב מאוד את מחיר השנאה וההסתה", כתבה רוטמן.

רוטמן: "אסור להשלים עם ההקצנה בחברה הישראלית והיא איננה גזירת גורל". רוטמן התייחסה למחלוקות העבר עם ברק וציינה כי למרות שהיו כעסים, "זה הזמן לאנשים אמיצים ונחושים, בעלי ניסיון שלא מפחדים. שלא באים לחמם את הכיסא".

ברק הגיב: ״אני שמח מאוד על הצטרפותה של נעה. חובתנו להעביר את השרביט לדור הבא ולא להוריש להם את אותן הבעיות והאתגרים עמם המנהיגות הוותיקה הייתה צריכה להתמודד. אני מתכוון לעשות את הכל על מנת לאתחל את המדינה מחדש על מנת שילדנו ונכדינו יזכו למציאות טובה יותר מההווה שלנו".

לפני מספר חודשים מתחה רוטמן ביקורת קשה על נתניהו, בטקס בו השתתף נתניהו בעצמו, ותפסה כותרות.

כזכור, לפני כשבוע הודיע ברק על חזרתו לפוליטיקה ועל הקמת מפלגה חדשה לקראת הבחירות בספטמבר. "חומרת הנסיבות הביאה אותי לרגע שבו אין מנוס מנטילת אחריות וקבלת החלטות", אמר ברק במסיבת עיתונאים בבית סוקולוב בתל אביב. "השאלה היא מי יכול לשנות את המסלול ההרסני".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *