חבר המועצת לסגן ראש העיר: "הילדים הספרדים הם דור העתיד"

חבר המועצת הגר"ד יוסף לסגן ראש העיר ומחזיק תיק חינוך אברהם בצלאל: "הילדים הספרדים הם דור העתיד של חזון מרן והערובה היחידה להמשך החזרת העטרה ליושנה"

לומדים הלכות מרן וזוכים בפרסים: סגן ראש העיר ירושלים אברהם בצלאל מציב את החינוך הספרדי על המפה הירושלמית. תכנית לימודית חדשה לספירת העומר מציבה את ערכי מורשת יהדות ספרד ומרן הגר"ע יוסף זצוק"ל על סדר יומם של התלמידים והתלמידות הירושלמיות.

במסגרת התכנית 'עולים מעלות' נבנו שתי חוברת תוכן מיוחדות לילדי וילדות ירושלים עם הלכות ומנהגי ספירת העומר. החוברות מתבססות על סדרת הספרים 'הלכה ברורה' ומכילות חידונים ושאלונים רבים עליהם ניתן להשיב באמצעות קו טלפון ייעודי שנפתח למסגרת התכנית.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק חינוך חרדי אברהם בצלאל השתתף השבוע בסיור של ניידת הפעולה של התכנית ויצא לסיבוב בשכונות הספרדיות בירושלים בהן חולקו חוברות התוכן.

בפגישה שקיים היום סגן ראש העיר בצלאל עם חבר מועצת החכמים הגר"ד יוסף הציג בצלאל את הפרוייקט וזכה לשבחים: "הילדים הם דור העתיד של הציבור הספרדי ושימור מנהגי והלכות מרן הם הערובה הראשונה להמשך החזרת העטרה ליושנה. אני רוצה לברך אותך על הפרוייקט והעבודה למען תלמידי ותלמידות ירושלים ולהמשיך לראות פרוייקטים חינוכיים לטובת התלמידים והתלמידות שלנו", אמר הרב יוסף.

סגן ראש העיר אמר כי "אני רואה את האחריות שבמסגרת תפקידי לייצר את הפעילות שתעמיק את הזהות והחיבור לערכי היהדות הספרדית ומרן הגר"ע יוסף זצוק"ל גם בשעות הפנאי והכיף של התלמידים והתלמידות, במטרה להמשיך ולבנות להם את גאוות היחידה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *