יקר לכם?: שרי הממשלה לא ידעו להגיד ​​​​​​​מה מחירה של גבינה…

כמה שרי ממשלת השמאל מנותקים? הם נשאלו כמה עולה גבינה, כמה עולה קורנפלקס וכמה עולה חבילת טיטולים, אף אחד מהם לא ידע. מופתעים?

מחירי המוצרים בסופר מעסיקים אותנו רבות בתקופה האחרונה, זאת לאור עליית המחירים שנעשתה אחרי החגים ועוד אחת משמעותית שתתרחש בתחילת נובמבר. יוקר המחיה מאמיר, ולקראת הבחירות הוזמנו השרים גדעון סער ומרב מיכאלי ויושבת ראש מרצ, זהבה גלאון. השלושה התבקשו לנקוב במחירם של כמה מהמוצרים הבסיסיים ביותר שנמצאים בכל בית ובית – והודו כי אינם יודעים.

שרת התחבורה ויושבת ראש העבודה, מרב מיכאלי, נשאלה כמה עולה קופסת קורנפלקס. "אני לא אוכלת קורנפלקס", טענה. כאמא טריה נשאלה גם כמה עולה חבילת חיתולים – ולא ידעה לענות. ""אני לא עושה את הקניות בבית מה לעשות".

שר המשפטים וחבר המחנה הממלכתי, גדעון סער, הודה כי אינו יודע להגיד כמה עולה חלב, לחם אחיד וליטר דלק וטען כי "אני לא עושה קניות". אז כמה עולה ליטר דלק היום? אתה יודע? לא. אתה לא יודע כמה עולה לחם אחיד, חלב, דלק? לא.

יושבת ראש מרצ זהבה גלאון שחזרה באחרונה לפוליטיקה, לא ידעה להגיד כמה עולה גביע גבינה או טונה בשימורים. לטענתה לא היא זו שעושה את הקניות לבית. "בחיי שאני לא יודעת, מאז שחזרתי אני לא עושה קניות, אני לא מספיקה. את הגבינה הזאת אנחנו לא קונים, אנחנו קונים קוטג'. טונה אני לא מכניסה הביתה". מה זה 53 מילארד לעבאס הם יודעים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *