לאחר עשרות שנים- וידר הביא לבני ברק גן ציוני דתי חדש

לראשונה זה עשרות שנים ובזכות פועלו של יו"ר סיעת הליכוד בבני ברק וחבר מועצת העיר, יעקב וידר , נפתח היום בבני ברק גן דתי לאומי חדש.

לאחר עשרות שנים בהם הציבור הדתי לאומי עזב לאט לאט את בני ברק, כעת החלו פירות השינוי לתת פרי וזאת לאחר שוידר וסיעתו נבחרו לפני כ-4 שנים כנציגי סיעת הליכוד לעיריית בני ברק.

הגן החדש אשר שוכן באחד ממוקדי האוכלוסייה שבהם גרים ציונים דתיים רבים, מיועד לגילאי גיל 3. גן זה נפתח בגתתל היקף ביקוש חסר תקדים למערכת החינוך הדתי לאומי בבני ברק הכוללת כיום עשרות גנים ממלכתיים דתיים.

מהלך זה קרם עור וגידים בזכות פועלם הרב של וידר יחד עם שותפו ונציג הציבור הדתי לאומי בבני ברק, אודי טנא למען האוכלוסייה הדתית – לאומית בבני ברק.

וידר, שנאבק כבר שנים למען חיילי צה"ל החרדים ולמען זכויותיהם של החרדים העובדים, שמרגישים שעסקני המפלגות הסקטוריאליות לא מייצגים אותם ואף פוגעים בהם, אומר כי: "עשרות שנים השיקול של עסקני עיריית בני ברק היה דאגה לעצמם, למשפחה ולמקורבים, ולא לצרכי התושבים, הצלחתי ברוך ה' להביא להתחלה של שינוי ואני שמח שהמאבק שלי גם בנושא הזה הצליח – ותושבי בני ברק מתחילים לקבל באופן שווה את המגיע להם. זהו יום היסטורי לתושבי בני ברק בכלל ולתושבי המגזר הדתי לאומי בפרט".

אודי טנא, חברת ועדת הרווחה בעיריית בני ברק ויו"ר פורום הדתיים לאומיים בבני ברק הוסיף כי: "מדובר בבשורה של ממש אשר מוכיחה כי הציבור הדתי לאומי ממשיך לגדול ולפרוח בעיר בני ברק. אנו נפעל כדי שגן זה יישא את שמו של הרב קוק זצ"ל שיום פטירתו חל השבוע והיווה סמל ומופת לדורות רבים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *