למה חשוב להשתמש בשירות VIP בנתב"ג?

הרשו לנו לספר לכם על שירות VIP נתב“ג, שירות חשוב שכל הנוסעים לחו“ל צריכים להכיר. זהו שירות הנותן מענה לכל הבעיות הקשורות לחנייה לטווח ארוך בשדה התעופה, והשמירה על רכבכם בזמן החופשה או נסיעת העסקים

עבור רובנו שדה התעופה מסמל את היציאה לחופשה. אולי עם בת הזוג, אולי עם המשפחה. אבל מה שבטוח זה שאתם כבר מדמיינים בתי מלון עם שירות כיד המלך, פינוקים, רוגע ושלווה. ככה באמת צריכה להיראות החופשה שלכם.

אחרים יוצאים לנסיעות עבודה ועסקים. אולי המחשבות שלהם קשורות יותר ללוחות זמנים, חתימה על חוזים וענייני רווחיות. אבל זו בדיוק הנקודה, גם הם אינם רוצים הסחות דעת מעצבנות הגוזלות עבורם זמן ודורשות את תשומת לבם, הפרעות שכאלו יכולות להשפיע לרעה על העסקים.

אז בין אם אתם יוצאים לחופשה, ובין אם אתם יוצאים לנסיעת עסקים, חשוב לכם שהכול יעבור חלק בשדה התעופה. ולכן אתם זקוקים לשירות VIP נתב“ג.

מהו שירות VIP נתבג?

שירות VIP נתב“ג הוא שירות חנייה לטווח ארוך המציעה אלטרנטיבה לפתרונות החנייה לטווח הארוך הלא יעילים הקיימים בשדה התעופה. ובנוסף הוא מציע ערך מוסף ופתרון לבעיות אחרות הקשורות להשארת הרכב לתקופה ארוכה בשדה התעופה.

הנקודה המרכזית היא שאתם יכולים להגיע עם רכבכם עד הטרמינל, ולא לחפש אחר חנייה לטווח הארוך ולהתנייד עם שאטלים. אתם תחסכו את כל כאב הראש ואבדן הזמן. במקום זאת תוכלו לנסוע ישירות לטרמינל, ושם למסור את רכבכם לנציג החברה המספקת את השירות.

ובעת חזרתכם לארץ, במקום שתצטרכו לחכות לשאטל שייקח אתכם לחניון הטווח הארוך, הרכב שלכם יחכה בסמוך לטרמינל. כך ותוכלו לנסוע ישירות לביתכם ללא עיכובם מיותרים.

שירות שכזה מספק לכם נוחות, חוסך בזמן והופך את כל החוויה למפנקת וחווייתית.  ומעל כל זה,  לשירות יש ערך מוסף והוא נותן מענה לבעיות נוספות מלבד חניה.

שירות עם ערך מוסף

שירות VIP נתב“ג מעניק מענה לבעיות נוספות הקשורות להשארת הרכב לזמן ממושך.

אחת הבעיות השכיחות, כאשר לא מניעים את הרכב במשך זמן, היא התרוקנות המצבר. אם תחזרו מחופשה, והדבר הראשון שתפגשו זה מצבר ריק, אתם עלולים לשכוח כמה שנהניתם בחופשה. לכן במסגרת השירות ניתן לבקש שיתניעו לכם את הרכב לכמה דקות. כך אפשר להבטיח כי המצבר לא יתרוקן.

לא פעם אנו רואים מקרים של אנשים המגיעים לשדה התעופה עם טיפת הדלק האחרונה. בשל אילוצי זמן הם לא מתדלקים בדרך, ומשאירים זאת למועד החזרה לארץ. שירות VIP נתב“ג יכול לדאוג גם לזה. כאשר תחזרו לארץ עייפים יחכה לכם רכב מתודלק, ולא תצטרכו לחפש תחנת דלק לאחר טיסה ארוכה. באופן דומה ניתן לתת גם מענה לצרכים של רכבים חשמליים.

ועל מנת שבאמת תהיה לכם חוויה נעימה וכיף לחזור הביתה, שירות VIP נתב“ג יכול לטפל גם ברחיצת הרכב. כאשר תחזרו לארץ יחכה לכם רכב שבדיוק יצא מרחיצת הרכב.

כיצד ליהנות משירות VIP

שירות VIP נתב“ג מופעל על ידי זכיינים פרטיים ולא על ידי רשות שדות התעופה. כדאי לבחור בחברה מומלצת וליצור איתם קשר בטרם ההגעה לשדה התעופה. החברה תדאג לשלוח נציג שיחכה לכם ברגעי ההגעה לשדה. ובהליך מהיר תוכלו למסור לו את הרכב ולצעוד ללא דאגות לעבר הטרמינל.

כך תוכלו ליהנות מהחופשה ללא שום דאגות. בין אם אתם משקיפים ממגדל אייפל, או משתזפים בחופים של תאילנד, תדעו שיש מי ששומר על הרכב שלכם.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *