לשכת ראש הממשלה: בנט ולפיד הרסו את המעון הרשמי של ראש הממשלה

בתגובה לדוח המבקר שפורסם אתמול, מפרסמת לשכת ראש הממשלה את האיומים החמורים על הדירה בה מתגוררת משפחת נתניהו

"ביחס לדו"ח המבקר שפורסם מוקדם יותר עולה שאלה אחת בסיסית: למה בכלל היה צריך להרוס את המעון הרשמי בבלפור ולמה בנט בחר להתגורר במעונו הפרטי ברעננה שנה שלמה עוד לפני הריסת מעון רה"מ הרשמי בירושלים על ידי לפיד", נכתב בתגובת משרד ראש הממשלה לדו"ח החריף שפורסם אתמול (שלישי) על־ידי מבקר המדינה.

עוד נכתב בתגובה: "כשראש הממשלה נתניהו חזר לתפקידו לפני למעלה משנה, המעון הרשמי בבלפור היה הרוס לחלוטין כתוצאה מהחלטה תמוהה ובלתי נחוצה של ממשלת בנט-לפיד להרוס באופן מאסיבי את כל פנים המעון לרבות הרצפה והתקרה, ולהשאיר רק את הקירות החיצוניים. לא היה בכך כל צורך. אפשר היה להסתפק בתוכנית השיפוץ והמיגון המינימלית המקורית שגובשה בממשלת נתניהו הקודמת שהייתה אורכת כמה חודשים ולא שנים, והייתה חוסכת למדינה עשרות מיליוני שקלים.

"כתוצאה מההרס המאסיבי במעון בבלפור על ידי ממשלת בנט-לפיד ראש הממשלה נתניהו נאלץ להתגורר בדירתו ברחוב עזה שנמצאת על רחוב ראשי בירושלים וחשופה לאיומי ירי מעשרות גגות ודירות שמקיפות אותה. בנסיבות אלו, בזמן המלחמה הנוכחית ובצבר האיומים, רמת האיום על ראש הממשלה נתניהו היא בדרגה הגבוהה ביותר והיא מחייבת טיפול מיידי. לכן, גורמי הביטחון חייבו סידורי מיגון שימנעו סכנת חיים יומיומית על ראש הממשלה נתניהו. יודגש כי במעונו של ראש הממשלה נתניהו לא בוצע שום שיפוץ אלא רק סידורי מיגון הכרחיים שנקבעו על ידי גורמי הביטחון".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *