מאות בהתוועדות המרכזית המרכזית של חג הגאולה

"ואני אבטח בך": מאות בהתוועדות המרכזית המרכזית של חג הגאולה י"ט כסלו בכפר חב"ד • את האירוע ליוותה תזמורתו של ר' מונה רוזנבלום בניגוני חב"ד, יחד עם מקהלת מלכות והזמר החסידי ר' נמואל הרוש

בהשתתפות קהל גדול, נערכה אמש (מוצאי שבת) ההתוועדות המרכזית המסורתית לרגל חג הגאולה י"ט כסלו. לאור המצב הבטחוני – ההתוועדות שמתקיימת ברציפות כבר עשרות שנים, התקיימה השנה בתוך בית הכנסת בית מנחם.

את האירוע פתח יו"ר הועד המקומי כפר חב"ד הרב שמעון רבינוביץ שאחראי על יוזמת והפקת האירוע, בקריאת מכתבו של הרבי לרגל י"ט כסלו.

את האירוע כיבד בנוכחותו הרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו. בדבריו עמד על מעלת תורת החסידות ועל החשיבות של הפצתה במיוחד בימים אלה, בהם עם ישראל זקוק לחיזוק מיוחד. במהלך דבריו נשא הרב הראשי תפילה לשלומם והצלחתם של כוחות הביטחון.

לצד רבנים חשובים בהם גם רבני בית ההוראה של כפר חב"ד, שלוחים ומשפיעים, נכחה באירוע גם משלחת קצינים בכירים בראשות אל"מ אודי אלבז מפקד נפת מרכז בפיקוד העורף, שהגיע יחד עם ידידו הרב אליהו גוטמן יו"ר "עזר לחייל". במהלך האירוע נשמעה אזעקת צבע אדום, ובהתייעצות עם נציגי פיקוד העורף האירוע נמשך כסדרו בצורה בטוחה.

בין הדוברים נשאו נאומים הרב משה פיזם שליח הרבי לשדרות, המשפיע הרב אסי שפיגל, הרב לירז זעירא מנהל בית חב"ד לקמפוס מכללת ירושלים ורבו של כרמי יוסף הרב אליעזר ברוד והמד"א הרב מאיר אשכנזי.

את האירוע ליוותה תזמורתו של ר' מונה רוזנבלום בניגוני חב"ד, יחד עם מקהלת מלכות והזמר החסידי ר' נמואל הרוש.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *