"מאחל הצלחה ללפיד": גנץ דחה את ההצעה המפתה מהליכוד

שר הביטחון ויו"ר כחול לבן בני גנץ מפציר בחברי הכנסת שתחתיו לא להתפתות להצעות מהאופוזיציה. שר הביטחון גנץ מסר בהצהרה לתקשורת: "מאחל הצלחה ללפיד שיכנס בקרוב לתפקיד ראש ממשלת המעבר"

שר הביטחון ויו"ר כחול לבן בני גנץ מפציר בחברי הכנסת שתחתיו לא להתפתות להצעות מהאופוזיציה. שר הביטחון גנץ מסר בהצהרה לתקשורת: "מאחל הצלחה ללפיד שיכנס בקרוב לתפקיד ראש ממשלת המעבר. היה שווה שנאבק על הממשלה עד טיפת דמנו הפוליטית האחרונה. אפגש מחר עם יאיר, יהיה מה שיהיה נשמור על הביטחון."

שלזינגר שאל את גנץ: "‏שאלתי את גנץ על אפשרות להקמת ממשלה חילופית עם נתניהו. גנץ: "בכאב ובצער נתניהו מיצה האמון הפוליטי שאפשר לתת בו ולכן הדברים אינם רלוונטיים".

"חברים וחברות יקרים", כתב גנץ לפני זמן קצר לחברי מפלגתו בקבוצת הוואטסאפ הפנימית של כחול לבן. "בשעות ובימים הקרובים תגענה (ואולי כבר הגיעו) אליכם הצעות רבות לשיתוף פעולה כזה או אחר עם חלק מסיעות הבית במטרה למנוע את פיזור הכנסת או לחלופין מניעת כניסתו של שר החוץ ללשכת ראש הממשלה. אני מבקש מכם בכל לשון של בקשה שלא לשתף פעולה ולא לדון בתרחישי סרק כאלה או אחרים ולהדוף כל הצעה שמגיעה אליכם".

גנץ הדגיש כי "במפלגה קיים צוות מקצועי ומיומן והוא המוסמך היחיד מבחינתי לנהל מגעים פוליטיים (שכידוע לא על הפרק). אנו כמובן נערכים לפיזור הכנסת ונדון על כך בהרחבה בישיבת הסיעה".

במקביל, שקד וגפני שוחחו פעמים רבות ביומיים האחרונים, הם מנסים להקים ממשלת ימין בכנסת הזו. גדעון סער מסרב בתוקף.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. גניבת הבחירות בפתח

    שוב תתכוננו לגניבת הבחירות , השמאל והערבים הם מיעוט מול רוב ימני ויהודי , והבחירות נגנבו בפעם האחרונה וודאי , ובפרט עם וועדת הבחירות החסויה שנשלטת על ידי שוטרים ושופטים גנבי דעת .. חבל ששמים דגש על הרוב במקום לוודא שהעסק לא גנוב בכל הכח צריכים לגמור עם השקר הזה ..

    אליהו עפרוני |
    הגב
    • מה שנראה שהימין יפסיד פעם נוספת בבחירות .חבל על המילארדים שזורקים כסף על סתם בחירות

      נתניהו סיים את תפקידו ואינו ראוי בשום אופן להיות עוד פעם ראש ממשלה
      הוא מאוס בעיני הציבור

      1 |
      הגב