מאיר פרוש סייר בהר מירון לקראת הכנת מתווה ההילולא

פרוש ודייטש נפגשו עם אחראי אזור צפון במקומות הקדושים ישראל דרעי ודנו בהפקת הלקחים משנים עברו לקראת הפקת ההילולא השנה

שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, פרויקטור הילולת מירון המיועד, יוסי דייטש, מנכ"ל משרד ירושלים ומסורת ישראל, אסף יזדי, יחד עם בכירי המשרד וצוות מירון של השר הגיעו היום לסיור עבודה מקצועי בשטח הר מירון לקראת הילולת הרשב"י תשפ"ג במירון, החל בעוד 85 ימים.

יום הסיור נפתח בפגישה במועצה האזורית מרום הגליל עם ראש המועצה, עמית סופר, מנכ"לית המועצה, קרן פטל, בכירי המועצה, נציגים מהרשויות השונות הרלוונטיות להילולא ואנשי מקצוע נוספים הנוגעים לאירוע.

ראש המועצה האזורית מרום הגליל, עמית סופר, אמר בפגישה עם השר פרוש: "היו הרבה פוליטיקאים ששוחחתי איתם על מירון והם פחדו לגעת בזה, אני מברך את השר פרוש שלא רק הסכים לקחת את התפקיד הקשה אלא אף רצה אותו. חבל שהיה צריך את האסון כדי שיפסיקו להתייחס לרשב"י כחצר אחורית".

השר פרוש הודה לראש המועצה על קיום הפגישה והבהיר כי בכוונתו לפעול בשיתוף פעולה שוטף ומלא עם הנציגות המקומית: "הפגישה הראשונה שלי בנושא מירון מחוץ למשרד זה אתכם, אתם חלק חשוב וקריטי בהצלחת ההילולא. התרשמתי מהמסירות שלך למען המטרה ואני בטוח שבזכות רבי שמעון בר יוחאי זיע"א נצליח בעזרת ה' יחד לבצע את המשימה".

המנכ"לית פטל הציגה למשתתפי הפגישה את הרקע של השנים האחרונות בכל הנוגע לשינויים בהר מירון והדיונים שמתנהלים בוועדות השונות. יוסי דייטש הדגיש כי המטרה היא לפעול בשיתוף פעולה יום-יומי בכדי לנהל באופן תקין ומהיר את כל השינויים באתר.

דייטש הוסיף בפגישה: "בהוראת השר התחלתי לעבוד מטעמו ביום שהוא קיבל את הסמכויות, ישבתי עם כל גורמי המקצוע הרלוונטיים בשבועיים האחרונים, אנחנו הולכים לעבוד יום ולילה, בשיתוף פעולה מלא בכדי לקדם במיידי את כל השינויים הנדרשים להילולא הקרובה, בסייעתא דישמיא".

לאחר מכן סיירו השר פרוש, מנכ"ל משרדו אסף יזדי ויוסי דייטש, עם מהנדסים ומומחים בשטחי הר מירון ובחן את פרויקט שיפוץ דרך מהדרין, הקמת גשר כהנים והרחבת דרך בורמה. עוד נבדקו שטחי הדלקות נוספים שיוכשרו כבר להילולא השנה.

פרוש ודייטש נפגשו גם עם אחראי אזור צפון במקומות הקדושים ישראל דרעי ודנו בהפקת הלקחים משנים עברו לקראת הפקת ההילולא השנה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *