מדהים: מה רצה ערבי באישון לילה בטלפון מפתיע עם בנצי גופשטיין

יו"ר ארגון להב"ה מודה שמדובר בפניה לא שגרתית, אך הוא שמח על הפניה שמוכיחה לדבריו "שכמו שכואב לאמא יהודייה שהבת שלה מתבוללת עם ערבי, כואב גם לאמא ערביה שהבן שלה מתבולל עם יהודייה"

יו"ר ארגון להבה נגד התבוללות יהודים בנצי גופשטיין מספר בפוסט מדהים על הטלפוןו המפתיע שקיבל מערבי במצע הלילה.

וכך הוא כותב "ביום חמישי לאחר האזכרה של הרב כהנא קיבלתי שיחה מפתיעה מאחרי הקו נמצא ערבי עם קול חנוק המשווע לעזרה". גופשטיין חשב תחילה שזו בדיחה או מעשה קונדס, אך אט אט ששמע את קולו השבור של הגבר הערבי בקו השני הבין מיד שיש כאן סיפור אמיתי ונרתם מיד להבין במה מדובר.

מעבר לקו היה אח מודאג וחרד לגורל משפחתו של אחיו, "אח שלי, אב לשישה ילדים, היה גר איתנו בכפר בצפון הארץ, הוא סיפר, והכל נחרב בגלל בחורה יהודיה שהוא הכיר בתחנת הדלק שבה הם עבדו. הוא עזב את הבית בגלל הבחורה היהודיה הצעירה והפקיר את ילדיו ואשתו".

"ביקשתי ממנו את כל הפרטים ואמרתי לו שאעשה כל ההשתדלות על מנת לעזור לו ככל הניתן. בהמשך הערב שוב קיבלתי שיחה נוספת מהאח השני ונראה היה שהם שיוועו לישועה", סיפר גופשטיין.

יו"ר ארגון להב"ה מודה שמדובר בפניה לא שגרתית, אך הוא שמח על הפניה שמוכיחה לדבריו "שכמו שכואב לאמא יהודייה שהבת שלה מתבוללת עם ערבי, כואב גם לאמא ערביה שהבן שלה מתבולל עם יהודייה". או במקרה המדובר, אח שדואג למשפחה של אחיו שמתפרקת בעקבות ההתבוללות.

"כבר ביום שישי למחרת יצר הצוות המקצועי של להב"ה קשר עם המשפחה של הנערה, והתחלנו בתהליך הארוך והלא פשוט להשבת הנערה למשפחתה וכך גם נשיב את האב הערבי לילדיו". סיים גופשטיין בסיפוק.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *