מהומה בכנסת: מיקי לוי השתולל, רוטמן צעק: אתה משוגע

עימותים במליאת הכנסת על רקע מעצר של 6 נערים מחומש. יו״ר הכנסת הורה למאבטחים להוציא את ח״כ שמחה רוטמן מהפרסה. רוטמן התנגד, במהומה שנוצרה מאבטח נפצע

 

יו"ר הכנסת הורה הלילה במהלך לא חוקי ובחוסר סמכות לפנות בכוח עם סדרנים את חבר הכנסת שמחה רוטמן מה"פרסה" – מקום שנועד לשיחות ומנוחה של חברי הכנסת.

יו"ר הכנסת הורה לארבעה סדרנים לתקוף את חה"כ רוטמן למרות שהוא לא השתתף באופן קולני בוויכוח בנושא המעצרים הלילה בחומש ולמרות שאין ליור הכנסת סמכות לפנות ח"כים ממשכן הכנסת. במקום נתפתח קרב צעקות אליה הצטרפה חברת הכנסת אורית סטורק שצעקה לעברו של מיקי לוי "אתה משוגע".

בתום התקרית אמר חה"כ שמחה רוטמן: תפקיד יו"ר הכנסת זה תפקיד ממלכתי. בניגוד למיקי לוי מעולם לא התקרבתי לאיש באופן מאיים. מיקי לוי ניגש לריב איתי בלי סיבה. מפלגת יש עתיד החליטה לעשות דה-לגיטימציה למפלגת הציונות הדתית ולמחנה הלאומי כולו. הבריונות בה נקט חה"כ מיקי לוי היא חלק מאותה מתקפה מתואמת. כאשר דיברתי בפרסה לא דיברתי על הפנסיה התקציבית שלי אלא על המעצרים הלא חוקיים שמשטרת ישראל בשליחות הממשלה הרעה הזו בצעה הלילה בחומש. מיקי לוי לא סותם לי את הפה. מיקי לוי מנסה לסתום את הפה לציבור אותו אני מייצג ולזה לא אסכים.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *