מה הם סיפרו להם? בכירים ברע"ם נפגשו בעזה עם בכירי חמאס

שני בכירים ברע"ם, שמנהלים עמותה בשם 48 הפועלת ביהודה שומרון בעזה, נפגשו בעזה עם בכיר חמאס המשא ומתן הקואליציוני עם רעם התנהל בכפר קאסם במשרדי העמותה.

שני בכירים ברע"ם, שמנהלים עמותה בשם 48 הפועלת ביהודה שומרון בעזה, נפגשו בעזה עם בכיר חמאס המשא ומתן הקואליציוני עם רעם התנהל בכפר קאסם במשרדי העמותה.

מחר, בשישי עם אילה חסון, היא חושפת צילומים ותיעוד מאותו צילום במשא ומתן הקואליציוני עם בכיר החמאס בעזה. בתמונה: ראזי עיסא, בכיר ברעם.

חשיפת "עד כאן" ו- "בוחרים בחיים" אצל איילה חסון בערוץ 13: איש הצללים המקשר בין התנועה האיסלאמית לארגון הטרור "חמאס".

ארגון "עד כאן" יחד עם פורום "בוחרים בחיים" של המשפחות השכולות חשף הערב (ה') בערוץ 13 כיצד גורמים בתנועה האסלאמית, בכירים במפלגת רע"מ שהיו מאדריכלי ומנסחי ההסכם הקואליציוני של המפלגה, פעלו להעברת כספים לממשלת חמאס דרך עמותת "סיוע 48" באופן שמעלה סימני שאלה לגבי ייעודם של הכספים הקואליציוניים שיועברו לרע"מ באישור התקציב.

עמותת "סיוע 48" היא עמותה של מפלגת רע"מ, אשר העומדים בראשה היו מועמדים מטעם הרשימה לכנסת ה24.*
*הערב נחשף כי ראשי העמותה נפגשו עם ראשי חמאס בעזה ומפעילים סניף ברצועה תחת עמותה ישראלית

עובדות מדאיגות אלו מעלות את החשד שנתח משמעותי מהתקציבים המיוחדים שהובטחו למפלגת רע"ם בתקציב המדינה החדש ככל ויועברו כמתכונתם הנוכחית, יכול *ויועברו בצורה ישירה או עקיפה לארגוני קש מטעם רע"מ ומשם יזרמו לגורמים עוינים בהם גם תנועת הטרור חמאס בעזה.

גלעד אך, מנכ"ל ארגון "עד כאן" אשר ארגונו ערך את התחקיר המקיף מסר בתגובה:
"פעם ראשונה בהיסטוריה של מדינת ישראל שמשלם המיסים הישראלי מממן ארגון טרור שאחראי לרצח ישראלים. אסור שתקציב המדינה יעבור במתכונתו הנוכחית בה הוא מזרים מיליארדים לתנועה האסלאמית. אנו קוראים למרכיבים הציוניים שעדיין נמצאים בקואליציה לעצור את מחול השדים הזה ולפעול לתיקון המצב. עוד לא מאוחר".ש

מפורום "בוחרים בחיים" של המשפחות השכולות נמסר בתגובה:ש
"מדאיג מאד שתקציב המדינה שצפוי לעבור השבוע, אינו מפוקח, וחלק מכספי המיסים של אזרחי ישראל עומדים לעבור לרוצחי ילדינו. אנו מפצירים בחברי הכנסת והשרים לחזור בהם משיתוף הפעולה עם תומכי הטרור שבכנסת".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה לחשיפת איילה חסון על הקשרים של בכירי רע"מ עם החמאס: "הכתובת הייתה על הקיר. הזהרנו שתנועת האחים המוסלמים היא תנועת אוייב של מדינת ישראל וכעת נתפסו בקלקלתם מקיימים קשרים עם החמאס. היום חושפת איילה חסון את הפרטים והגיע הזמן להפנים ולהבין שיש לנו ממשלה שהבסיס שלה הם תומכי טרור וחמאס".

ח"כ בן גביר הוסיף: "היום כולם מבינים שבנט ולפיד מסכנים את בטחון ישראל ומדובר בממשלה מופקרת ומסוכנת שכדי לשרוד נתמכת בשונאי ישראל".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *