מה חיפשה עומר ינקלביץ בכפר חב"ד?

השרה ינקלביץ': "פעילות חב"ד בעולם מעוררת השראה. שליחיו של הרבי מפיצים אהבת חינם בכל רחבי תבל ומהווים מודל לכל פעילות יהודית וקירוב רחוקים. הרבי מליובאוויטש הוא שר התפוצות הגדול ביותר של העם היהודי"

 

שרת התפוצות עומר ינקלביץ' סיירה היום בכפר חב"ד, נפגשה עם יו"ר ועד הכפר הרב שמעון רבינוביץ, ביקרה בחמ"ל הקורונה הישובי וסיירה בחדרו של הרבי ז"ל בבניין 770, ונפגשה עם תושבים.

במהלך הסיור בו השתתפו גם ראש המועצה האזורית שדות דן, דוד יפרח, וסגן יו"ר המועצה הרב בנימין ליפשיץ, הגיעה השרה לחמ"ל הקורונה של כפר חב"ד, קיבלה סקירה אודות פעילות ההסברה והרווחה שנעשית ועל האתגרים היחודיים כמו פינוי משפחות חולים למלוניות הקורונה והצורך בהסברה ייעודית לתושבי הכפר.

השרה ינקלביץ' ויו"ר הועד הרב רבינוביץ' גם שוחחו על מפעל השליחות של חב"ד ברחבי העולם ועל ההתמודדות של אלפי השלוחים וההתאמה של הפעילות לעידן הקורונה. השרה אמרה כי משרד התפוצות בראשותה יישתף פעולה ככל יכולתו עם מפעל השלוחים העולמי, במאמץ לשמירה על הקהילות היהודיות ויהודי התפוצות.

השרה ינקלביץ' אמרה: "ראיתי מקרוב את המאמץ שמשקיע ועד הכפר כדי לשמור על בריאות התושבים ולדאוג לצורכיהם. אפעל מול הגורמים הרלוונטיים כדי לסייע".

עוד אמרה השרה: "כשרת התפוצות, אני מרגישה חיבור מיוחד לחב"ד. פעילות שליחי חב"ד בעולם מעוררת השראה. שליחיו של הרבי מפיצים אהבת חינם בכל רחבי תבל ומהווים מודל לכל פעילות יהודית וקירוב רחוקים. הרבי מליובאוויטש הוא שר התפוצות הגדול ביותר בהיסטוריה של העם היהודי. מפעל השלוחים שהקים הוא מעצמה של ממש, והשליחים שמוסרים את נפשם בכל קצוות תבל הם אנשים מופלאים שכולנו יכולים ללמוד מהם"

יו"ר ועד כפר חב"ד הרב שמעון רבינוביץ': "כפר חב"ד הוא בירת חסידות חב"ד בישראל ומוקד מרכזי להפצת היהדות והחסידות לשלוחי חב"ד בעולם. אנו מעריכים מאוד את השרה שטרחה לבוא הנה ולהקשיב לצרכים. הסיוע שהשרה פועלת מול משרד הביטחון לאשר לנו, ייסייע לנו מאוד במאמץ לבלום את התפשטות הקורונה בכפר חב"ד"

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מחאה

    מוחה על אי כתיבת זצ"ל על הרבי זצוק"ל

    לא מקנא בכם

    יהודי |
    הגב