מירמור וכעס: בליכוד מותחים ביקורת על נתניהו

גורמים בליכוד מדווחים ל'אקטואליק' על מירמור רב בקרב ח"כים במפלגה על ראש הממשלה לשעבר נתניהו שלא משתף אותם בהחלטות ומנהל מסע קרב עד לשעות הבוקר. והאם 4 ח"כים מתכננים בקרוב לערוק?

גורמים בליכוד מדווחים ל'אקטואליק' על מירמור רב בקרב ח"כים במפלגה על ראש הממשלה לשעבר נתניהו שלא משתף אותם בהחלטות ומנהל מסע קרב חסר סיכוי עד לשעות הבוקר. "הוא מתנהל כמו ראש ממשלה", הם שיתפו, "נתניהו לא משתף אותנו בהחלטות ועושה במפלגה כבתוך שלו."

גורמים בליכוד מעריכים שיש לפחות -4 מורדים שרק מחכים לחוק שסער יעביר בכנסת, החוק שמאפשר ל4 חברים באופוזיציה רגע אחרי הם יערקו לקואליציית השינוי. לכן גם כל האש (למה גדעון סער התפטר ב2014? )מופנת כלפי גדעון סער.

 ברשת פורסם פייק בשם הכתב גדעון אלון שכבר פרש מישראל היום כי "ח"כ אבי דיכטר וח"כ קרן ברק מהליכוד במגעים מתקדמים עם השר זאב אלקין להצטרף לממשלת בנט-לפיד!

גדעון אלון מסר בתגובה: ״קשקוש. זה פייק ניוז שמישהו פירסם בשמי. כידוע לך פרשתי בסוף אפריל מישראל היום ואינני מסקר את הכנסת ובוודאי לא מפרסם ידיעות הזויות בטח לא על דיכטר שאתו אני מאד מיודד״

ח"כ מיקי זוהר בתגובה להפצת הפייק-ניוז על פורשים מהליכוד: ״ברור לנו שמדובר בעוד ניסיון מביש של גורמים בקואליציה שבטוחים שיש ביכולתם לסכסך אותנו בתוך הליכוד. אני מקווה בשבילם שהם לא בונים על זה. הליכוד זו תנועה שורשית ובשונה מסער ואלקין, חבריה נאמנים לדרך ונשארים נאמנים ומאוחדים בדרך למטרה״.

הערב דווח בכאן כי חברי הכנסת מהליכוד מיקי זוהר וניר ברקת מקדמים יוזמה שתימנע מיו"ר תקווה חדשה גדעון סער ופורשי הליכוד לחזור למפלגה. כך פורסם הערב (שלישי) בחדשות הערב בכאן 11. כמה מחברי הכנסת מעוניינים לשנות את חוקת הליכוד כך שתמנע מחבר כנסת שפרש מהמפלגה לחזור בעתיד ולהתמודד מטעמה.

 

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ביבי

    ביבי דיקטטור המדינה שלו מהמפלגה שלו הרס כל חלקה טובה אדם מסוכן צריך להעיף אותו

    מאיר |
    הגב