כמה זמן אחרי ריסוס אפשר להיכנס הביתה?

בכל הקשור להדברה בבית, יש המון מידע שעובר מפה לאוזן כשאף אחד לא באמת יודע כמה זמן אחרי ריסוס אפשר להיכנס הביתה • המדריך שעושה לכם סדר אחרי ההדברה

בכל הקשור להדברה בבית, יש המון מידע שעובר מפה לאוזן כשאף אחד לא באמת יודע כמה זמן אחרי ריסוס אפשר להיכנס הביתה. במאמר הזה נעשה לכם סדר בנושא:

למה חשוב לדעת כמה זמן אחרי ריסוס אפשר להיכנס הביתה?

אחד הדברים שהכי חשוב לדעת לפני ריסוס לבית הוא זמן השהייה מחוץ לבית. ביצוע ההדברה מתפרש על מספר דקות ועד 20 דקות לכל היותר והזמן בעל החשיבות הרבה יותר הוא הזמן שאתם תהיו מחוץ לבית.

למה כל כך חשוב לדעת זאת? קודם כל, אם מדובר במספר שעות, ודאי נרצה לתכנן את ההדברה כמה שיותר מוקדם כדי שתוכלו לחזור ולישון בבית כבר באותו היום.

שנית, מדובר בבטיחות שלכם ושל הילדים ובעלי החיים שלכם. יש חומרי הדברה בעלי ריחות חזקים מאוד שהינם מסוכנים לנשימה ועליכם לדעת כמה זמן עליכם להתרחק.

לפני הדברה, מומלץ לדבר עם המדביר בטלפון ולשאול, כמה זמן אחרי הדברה להיכנס לבית? השאלה הזו תאפשר לכם להתכונן ולהתארגן מראש.

זמנים משתנים לסוגי הדברה שונים

כמה זמן אחרי ריסוס נכנסים לדירה? אז בעניין זה חשוב להבין שאין זמן אחד ברור לכל סוגי ההדברות.

לכל מזיק יש חומרי הדברה אחרים שחלקם ידידותיים יותר לסביבה וחלקם פחות. יש כאלו עם ריח חזק מאוד ויש כאלו שהריח כל כך עדין שלא מרגישים אותו בכלל.

מכיוון שאנו לא מכירים את חומרי ההדברה השונים, מי שיוכל לתת לנו את המידע הזה הוא לא אחר מאשר המדביר שמכיר את סוג ההדברה שבו הוא הולך להשתמש.

מעבר לכך, המדביר גם מתאים את סוג ההדברה לסטאטוס שלכם בבית. למה הכוונה? הוא מתאים הדברה לאנשים ובעלי החיים שנמצאים בתוך הבית על מנת למזער את הנזק עבורם ועדיין להיפתר מהמזיקים הלא רצויים.

הדברות בבתים עם תינוקות

בית עם תינוקות וילדים קטנים שעדיין זוחלים מחייב טווח בטיחות גדול יותר. אם הבית שלכם הוא כזה, ככל הנראה שהמדביר יבקש מכם להמתין מחוץ לבית 4 שעות לפחות.

עכשיו זה ברור לכל אמא שמדובר בטווח זמן דיי גדול שיש לקחת בחשבון כשאתם נמצאים עם תינוקות או ילדים קטנים בחוץ.

מומלץ לקחת יחד אתכם תיק שיש בו דברים בסיסיים כמו אוכל וביגוד לזמן הזה וגם לדאוג לפעילות או מקום לשהות בו.

הדברות בבתים עם בעלי חיים

בבתים שיש בהם בעלי חיים הזמן שתתבקשו להיות בחוץ נע בין 6-8 שעות. מדובר על יום עבודה מלא.

אם יש לכם חצר ואתם לא מבצעים בה הדברה, בעלי החיים שלכם יוכלו להמתין בחוץ, אך אם זה לא המצב, תצטרכו לדאוג למקום אחר להיות בו יחד איתם בזמן הזה.

מה קורה כשמדובר בבית של מבוגרים בלבד?

בית שיש בו מבוגרים בלבד יוכל להסתפק בטווח הרחקה מהבית של שעה אחת בלבד. זה הזמן הקצר ביותר עד לכניסה לבית.

המאמר באדיבות חברת המדביר שמציל.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *