מנכ"ל בנק הפועלים הודיע על פרישה. הבנק הקים ועדת איתור מנכ"ל חדש

דב קוטלר מסכם כארבעים שנות עבודה בתחום הבנקאות והפיננסים וכותב לעובדי הפועלים: "נפלה בידי הזכות לנהל ציבור עובדים מחויב ומקצועי בתקופות רצופות אתגרים"

מבנק הפועלים נמסר כי מנכ"ל הבנק, דב קוטלר, הודיע על החלטתו לסיים את תפקידו לאחר כחמש שנות כהונה בתפקיד. דירקטוריון הבנק החליט למנות ועדת דירקטוריון לאיתור מנכ"ל חדש.

במכתב שכתב לעובדי הבנק כתב קוטלר כי קיבל החלטה אישית לצאת לדרך חדשה. עוד כתב: "נפלה בידי הזכות לנהל ציבור עובדים מחויב ומקצועי בתקופות רצופות אתגרים, ניהול משברים ומימוש הישגים. לשמחתי, הבנק מוכן היום לעליית המדרגה הבאה לאחר שבחמש השנים האחרונות ביצע צמיחה משמעותית בכל פרמטר ארגוני וכלכלי שהציב לעצמו. יש בבנק יכולות מקצועיות וניהוליות גבוהות שיאפשרו את הצלחתו גם בשנים הבאות. הנחנו תשתית אסטרטגית רחבה הכוללת אסטרטגיה סדורה שתוביל את הבנק עד לשנת 2026 ולאחריו עם תכנית שינוי ברורה להמשך הצלחתו".

קוטלר ציין גם את קרן פועלים לתקומה שהוקמה אחרי טבח שמחת תורה, וכתב: "ההחלטה על הקמת קרן 'פועלים לתקומה', שהיא יוזמה מבורכת של יו"ר הבנק ראובן קרופיק, התקבלה שבוע לאחר מכן ב־12/10.החלטה זו תשפיע גם בעתיד על שיקום ותקומה של אזרחים רבים במדינת ישראל". פועלים לתקומה היא קרן בסך 100 מיליון שקל שהקים הבנק לשיקום קהילת עוטף עזה, חבל ארץ שהפך לחבל התקומה.

קוטלר מסכם למעלה מארבעים שנה בעולם הפיננסים והבנקאות, ומתוכן כעשרים שנה כמנכ"ל בארגונים שונים. הוא שימש מנכ"ל 'ויזה כאל', מנכ"ל בנק אגוד, מנכ"ל פריזמה ומנכ"ל ישראכרט.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *