מנכ"ל ש"ס: "לא מתנצלים יותר, מטרת דרעי באוצר תהיה להלחם למען האברכים"

דרעי הבהיר לסמוטריץ׳ בפגישתם אחה״צ בביתו בשכונת הר נוף, שזה לא לצורך מו״מ ושהחליט בלב שלם ללכת למשרד האוצר. בינתיים נתניהו אומר לבכירים בליכוד שלא ישחרר את משרד הביטחון.

פרופ’ ירון זליכה התייחס ב'קול ברמה' לרונן כץ למינוי דרעי לאוצר: “מאחורי סמוטריץ’ חבוי פורום קהלת שהם דבקים במדיניות קפיטליסטית לא מאוזנת. ב2009 הם היו היועצים של שטייניץ ונתניהו והם גרמו להעלאת מחירי הדיור שאת התוצאות אנחנו משלמים עד היום.

לדרעי יש יכולת להיות שר אוצר טוב, הוא יודע שהוא לא איש כלכלה והוא יכול ללמוד. צריך להחליף את המדיניות הישנה של פקידי האוצר שמחבקים את העשירים ובעלי ההון ולהנהיג מדיניות של חמלה, לעצור את יוקר הדיור, את יוקר המחיה, להוריד את נטל המיסוי ואת זה אי אפשר לעשות בנחמדות”.

ברק סרי בחדשות ׳ערוץ 12׳: ״המדיניות של אריה דרעי לאחר שיתמנה לשר האוצר תהיה כלכלה חופשית עם רגישות חברתית. המשק ימשיך לפעול כפי שהכרנו אך הדגשים החברתיים יגדלו וכך גם החמלה. דרעי ימשיך לפעול למען הציבור החלש בישראל״.

מנכ״ל ש״ס ח״כ חיים ביטון בתחנת רדיו חרדית התייחס למינוי המתוכנן ואמר כי – ״ההחלטה של יו״ר התנועה לקחת את תיק האוצר היא החלטה חד משמעית ואינה ספין לצרכי מיקוח. אנחנו לא מנהלים את המשא ומתן בתקשורת אבל אני אומר לציבור שהוא יכול להיות הרבה יותר מרגוע, דרעי המנוסה יותר מכל הפוליטיקאים כינס את המומחים מכל התחומים במגזר: נושאים חברתיים, חינוך, דיור, רווחה, דת ומדינה ומתוך כך גיבש נייר שכולל את כל הצרכים של הציבור. האברכים ועולם התורה הם אלה שמחזיקים אותנו ואנחנו לא מתביישים לומר שאנחנו נלחמים ונמשיך להילחם למענם כדי שיוכלו ללמוד בנחת. הפסקנו להתנצל, נילחם על הערכים שלנו. יש כאלה שהבורות ושנאת הדת מעבירה אותם על דעתם, לידיעתם: מלגות האברכים אחרי העלאה יהוו חצי אחוז מתקציב המדינה, בזמן שלרע״ם אישרו תוספת של 10% והכל עבר בשקט ובהבנה״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *