מסתערבי מג"ב חיסלו היום מבוקש בכיר בטול-כרם שעל כביש שש

הכוחות נדרשו להתמודד עם ירי ומטענים שהושלכו לעברם. בשועפאט אטמו השוטרים את ביתו של המחבל שביצע את הפיגוע בצומת ראם

מסתערבים של משמר הגבול פעלו יחד עם כוחות צה"ל בטול כרם בניסיון לעצור מבוקש בכיר שהיה מעורב בפיגועי ירי לעבר חיילי צה"ל ויישובים ישראלים, ואף נחשד כי היה מעורב ברציחת תושבי טול כרם שנחשדו בשיתוף פעולה עם כוחות ביטחון ישראליים.

הכוחות סגרו על המבוקש ואחרי חילופי אש והפעלת נוהל "סיר לחץ" חוסל המבוקש והוחרם נשק שנמצא עליו. במהלך הפעילות ירו הלוחמים ופגעו במחבלים חמושים שירו עליהם וזרקו מטענים לעברם. באירוע זה חוסל מחבל נוסף. במהלך חילופי האש נפצע לוחם מג"ב באורח קשה מירי המחבלים ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית הרפואה.

בתוך כך נמסר כי כוחות משטרה ממחוז ירושלים אטמו בצהרי היום (ראשון) את ביתו של המחבל משועפאט כצעד ראשון לקראת הריסת בית המחבל שביצע ביום שישי האחרון פיגוע ירי בצומת ראם בו נרצחו שני יהודים ה' יקום דמם. מפקד מחוז ירושלים הורה לקדם במהירות האפשרית את ההליך הנדרש שיאפשר בהמשך את הריסת בית המחבל.

נזכיר כי בערב השבת האחרון תקף מחבל יהודים שעמדו בתחנת אוטובוס בצומת ראם. הוא ירה לעברם עד שחוסל על־ידי אזרח עם נשק שעבר במקום, זיהה את האירוע וירה בו. בפיגוע זה נרצחו בחור ישיבת קריית מלאכי, הק' ישי גרטנר הי"ד וחייל המילואים רב סמל ראשון אורי יעיש הי"ד.

היום, כאמור, פשטו שוטרי מחוז ירושלים יחד עם לוחמי מג״ב עוטף ירושלים וכוחות צה"ל מפיקוד העורף, על בית המחבל. הם תפסו את הבית לאחר שפונה מיושביו ותכולתו ובהמשך, בוצע איטום לפתחי הבית. במהלך הפעילות, החלה הפרת סדר שכללה בין היתר יידוי אבנים והשלכת בקבוקי תבערה לעבר הכוחות שנאלצו להגיב תוך שימוש באמצעים שונים לפיזור מתפרעים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *