"משפחות חרדיות רבות עדיין לא קיבלו דרגה בתמ"ת:" מקלב פנה ליאיר גולן

סגן השר הנחה את צוותו להגיש לח"כ אורי מקלב את מדד איכות המענה במשרד לפניות הציבור. הרב מקלב הציג במליאה שורת פניות של אזרחים שנאלצו לשלם אלפי שקלים עד שנקבעה להם דרגת הזכאות

משבר המעונות: חבר הכנסת הרב אורי מקלב פנה בשאילתה לסגן שר הכלכלה ח"כ יאיר גולן ודרש לדעת מה נעשה במשרד בכדי לא להגיע למצב בו אזרחים משלמים סכומי עתק עד קביעת הדרגות במעונות היום, 'הייתה שנה קשה מאוד ולא נתנו דרגות לאנשים עד לזמן מאוחר. אך גם היום אנחנו חודש לסוף שנת הלימודים וישנם אזרחים שלא נקבעה להם הדרגה עד לרגע זה ונאלצים לשלם סכומי עתק. לאקטואליק נודע כי מדובר באלפי משפחות חרדיות שעדיין לא קיבלו דרגה.

הרב מקלב הציג במליאת הכנסת שורת פניות שהתקבלו בלשכתו בהם אזרחים מלינים כי הם נאלצים לקחת הלוואות ולשלם אלפי שקלים על מעונות היום לילדיהם. בנוסף לא ניתן גן לתקשר על המשרד אמר הרב מקלב, שיחות המתקבלות במשרד מתנתקות ולא מתקבל כל מענה לציבור.

כאמור, סגן שר הכלכלה ח"כ יאיר גולן התחייב כי משפחות מעוטות יכולות המגיעים לדרישות תשלום גבוהות בהם הם אינם יכולים לעמוד דרישת התשלום תיבדק בשנית, בנוסף הנחה סגן השר את צוות משרדו להגיש לח"כ הרב מקלב את מדד איכות השירות במשרד, באם ימצא כי השירות לא תקין הוא יפעל לשנותו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *